اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۹۷۹
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از صحبت با فیروز کریمی، تصمیم گرفتم به صنعت نفت بروم، آرزوی هر بازیکنی کار کردن با مربی مثل فیروز کریمی است.
۰۱:۵۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| بهادر عبدی در گفت‌وگویی، در مورد جدایی از پیکان و پیوستن به صنعت نفت گفت: بعد از شرایط بدی که در پیکان داشتم، خدا را شکر که توانستم با صنعت نفت به توافق برسم. به چیزهایی که از لحاظ فوتبالی می‌خواستم در پیکان نرسیدم و در این مدت شرایط خوبی نداشتم. دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم عملکرد خوبی در صنعت نفت آبادان داشته باشم.

وی افزود: می‌خواستم تصمیم خوبی بگیرم و در جایی به فوتبالم ادامه دهم که بتوانم شرایط بهتری داشته باشم. نمی‌دانم چرا شرایط در پیکان به آن شکل شد، با وجود اینکه مربیان این تیم زمانی که در تیم‌های دیگری حضور داشتم خواستار جذب من بودند، وقتی به پیکان آمدم اتفاقات به شکلی رقم نخورد که بتوانم وضعیت خوبی داشته باشم، البته در پیکان دوستان خوبی پیدا کردم و از مدیران این باشگاه هم تشکر می‌کنم که کمال همکاری را با من داشتند و شرایطم را درک کردند و به من رضایت‌نامه دادند. بعد از صحبت با فیروز کریمی، تصمیم گرفتم به صنعت نفت بروم، آرزوی هر بازیکنی کار کردن با مربی مثل فیروز کریمی است. او از لحاظ روحی بازیکنان را قوی می‌کند و از لحاظ فنی نیز باعث تقویت آنها می‌شود. انتخاب نفت به خاطر مسائل مالی نبود.

هافبک صنعت نفت آبادان در مورد اینکه چرا از سوی کادر فنی در ترکیب قرار نمی‌گرفت و آیا مشکل خاصی وجود داشته است، تصریح کرد: من نمی‌توانم جای مجید جلالی جواب بدهم. بازیکنان تیم شاهد هستند که به چه شکلی تمرین می‌کردم، بعد از اتفاق تلخی که برایم رخ داد و پدرومادرم را از دست دادم، یک ماه‌ونیم در شرایط عادی نبودم. اعضای تیم از من خواستند به تمرینات بازگردم و کنار بچه‌ها باشم و پس از مدتی خودم را با شرایط وفق دادم و به‌شهادت بازیکنان در یک ماه‌ونیم گذشته تمام تلاشم را انجام دادم و کیفیت خوبی در تمرینات داشتم، اما هرچقدر تلاش کردم فرصتی برای بازی به من داده نشد که دلیل این مسئله را باید از کادر فنی پرسید. شاید بازیکن خوبی نبودم، اما در این مدت با 12-10 مربی کار کردم و در تیم‌هایی که به میدان رفتم، جزو نفرات مؤثر بودم، البته سلیقه مربیان متفاوت است.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا از مجید جلالی ناراحت است، گفت: به هر حال نمی‌شود از این وضعیت ناراحت نبود. در تیم‌هایی حضور داشتم که بازیکن ملی‌پوش بهره می‌بردند و مهره‌های باکیفیت زیادی داشتند. در تمام این تیم‌ها بازی می‌کردم و مشکلی نداشتم. در این 7-6 ماه فرصت خاصی به من داده نشد تا بتوانم خودم را نشان دهم، البته دوستان خوبی در پیکان پیدا کردم و فوتبال همین است. در کل در پست من بازیکنی بازی می‌کرد که پست تخصصی‌اش نبود و به من فرصتی داده نشد.

وی یادآور شد: امیرحسین صادقی، رحمان احمدی و سایر بازیکنان می‌توانند شهادت بدهند که با چه جدیتی تمرین می‌کردم، اما فرصتی به من داده نمی‌شد. خوشحالم به یک تیم پرهوادار و قدیمی پیوستم که بسیار بزرگ‌تر است. بعد از پرسپولیس که محبوب‌ترین تیم من است و حضور در شاهین بوشهر، بار دیگر به یک تیم بسیار خوب آمدم که محبوبیت زیادی دارد، امیدوارم بتوانم جواب محبت‌های آنها را بدهم.

هافبک صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که به دلیل پر بودن لیست این تیم هنوز نامش در لیست وارد نشده و آیا همراه با تیم به آبادان می‌رود، تصریح کرد: مشکلی از این بابت وجود ندارد و مسئولان تیم پیگیر این مسئله هستند. در حال حاضر در راه تبریز هستم و همراه تیم به این شهر سفر می‌کنم.

عبدی در مورد شرایط نفت آبادان در نیم‌فصل اول، عنوان کرد:‌ صنعت نفت تیم بزرگ و مردمی است که هوادارانش عاشقانه به آن عشق می‌ورزند. این تیم طی 3-2 هفته اخیر بد نتیجه گرفته و با بدشانسی روبرو شده است. برای نادر دست‌نشان هم آرزوی موفقیت می‌کنم، البته من با او کار نکرده‌ام. نگاه‌مان روبه‌جلوست و می‌خواهیم در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. تیم ما بازیکنان بااستعدادی دارد و می‌توانیم شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.

وی در مورد رویارویی با تراکتورسازی اظهار داشت:‌ بازی بسیار سختی پیش رو داریم، تراکتورسازی مدعی عنوان قهرمانی و از بازیکنان بزرگ و کادر فنی قدرتمندی بهره می‌برد. تمام فکر و ذکر ما انجام بازی خوب و قابل‌قبول است و به هیچ‌وجه از هیچ حریفی ترسی نداریم. کادر فنی نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده و هرطور که شده سعی می‌کنیم در دیدار مقابل تراکتورسازی نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری