اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۹۴۷
هافبک چپ پای پرسپولیس تهران می‌گوید در صحنه ای که روز گذشته به روی مهاجم سایپا خطا کرد، داور کاملا تصمیم درستی گرفته است.
۲۰:۰۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| فرشاد احمدزاده پس از دیدار تیمش مقابل سایپا که با برتری یک بر صفر سرخپوشان در ورزشگاه آزادی به پایان رسید در خصوص صحنه‌ای که با خطا مهاجم سایپا را متوقف کرد و پس از آن با دریافت کارت قرمز از داور اخراج شد، اظهار کرد: وظیفه‌ام بود که در آن لحظه به دلیل موقعیت دو به تکی که روی دروازه ما ایجاد شده بود خطا کنم.

 

وی ادامه داد: در آن صحنه به درستی توسط داور سوت زده شد و جریمه آن خطا نیز اخراج بود و من نیز هیچ مشکلی با تصمیم داور ندارم.

 

هافبک چپ پای پرسپولیس تهران که در بازی روز گذشته به دلیل مصدومیت محسن ربیع خواه در پست دفاع چپ به کار گرفته شد،‌ در خصوص این دیدار، عنوان کرد: ‌خداراشکر می‌کنم که این بازی را با برتری پشت سر گذشتیم و و توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

احمدزاده در پاسخ به اینکه آیا در آن صحنه سوتی دادی و مرتکب اشتباه شدی یا خیر، بیان کرد: به نظر شما این خطایی که من انجام دادم سوتی بود؟ با خطایی که انجام دادم سه امتیاز برای تیم آوردم و وظیفه ام بود که از دروازه محافظت کنم چرا که موقعیت خطرناکی در ضد حمله ایجاد شده بود.

 

وی در باره اینکه آیا تجربه بازی در پست دفاع چپ را داشته یا خیر نیز، خاطرنشان کرد: خیر، تجربه بازی در چنین پستی را نداشتم اما برانکو هرجا بخواهد برایش بازی می‌کنم چرا که او سرمربی تیم است و هرکجا صلاح بداند به میدان می‌روم، او سرمربی سرخپوشان است و ما دوستش داریم و هرجا بگوید برایش بازی می‌کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری