اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۸۷۱
یکی از نزدیکان سرمربی استقلال به وی توصیه کرده: «بختیار را نگه دار مجیدی و حاج محمدی و باقری را رد کن، آندو و سجاد و سرور را بگیر.»
۱۱:۳۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| باشگاه استقلال در پی جدایی آرش افشین و پیدا شدن یک جای خالی در لیست خود، روزبه چشمی را برگرداند و حالا دوباره لیست این تیم پر است و برای به خدمت گرفتن آندرانیک تیموریان، سرور جباروف و سجاد شهباززاده باید 3 جای خالی در لیست خود داشته باشد.

 

استقلال برای وارد کردن نام بازیکنان جدید خود باید لیست خود را خالی کند و بختیار رحمانی به علاوه میثم مجیدی، فرشید باقری و امین حاج محمدی گزینه های خروجی این تیم هستند.

 

در این میان محمدامین حاج محمدی و میثم مجیدی در لیست مازاد قرار دارند و از بین فرشید باقری و بختیار رحمانی هم یک نفر باید حذف شود تا جا برای هر 3 خرید جدید استقلال باز شود.

 

در همین خصوص شنیدیم یکی از کسانی که علیرضا منصوریان از او حرف شنوی دارد به سرمربی استقلال گفته باقری را همراه مجیدی و حاج محمدی رد کن و بختیار را نگه دار چون رحمانی اگر از استقلال جدا شود یا به تراکتور می رود و یا به فولاد و به هر حال یکی از این دو تیم که رقبای استقلال هستند را تقویت می کند.

 

از او خواسته شده به نفع رقبا کار نکند و بختیار را نگه دارد، این در حالی است که رحمانی از امروز – فردا کردن های مدیران استقلال عصبانی شده و گفته به هیچ وجه در استقلال نمی ماند.

 

از سوی دیگر منصوریان به دنبال جذب یک مدافع چپ نیز برای نیم فصل دوم هست. اخبار واصله از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که وی برای ترمیم ضعف تیمش در دفاع چپ، دست روی مهرداد قنبری بازیکن تیم ذوب آهن گذاشته است و مسئولین نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به منظور جذب این بازیکن اقدامات خود را آغاز کرده اند.

 

ضمن اینکه با پیشنهادی که برای امید ابراهیمی از چین رسیده گفته می شود او هم به دنبال گرفتن رضایت نامه خود است. باید دید در نهایت لیست استقلال چگونه تنظیم خواهد شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین