اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۸۴۱
موتور باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی بعد از جذب سروش رفیعی و سامان نریمان جهان فعلا خاموش شده و با وجود نیازهایی که در دو سه پست احساس می‌شود خبری مبنی بر توافق یا عقد قرارداد با بازیکنان جدید به گوش نمی‌رسد.
۰۱:۳۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| موتور باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی بعد از جذب سروش رفیعی و سامان نریمان جهان فعلا خاموش شده و با وجود نیازهایی که در دو سه پست احساس می‌شود خبری مبنی بر توافق یا عقد قرارداد با بازیکنان جدید به گوش نمی‌رسد. برای دفاع میانی همچنان نام‌هایی به گوش می‌رسد که قبل از این هم درباره‌اش شنیده بودیم. خبر صبح دیروز پیگیری مذاکره با شجاع خلیل‌زاده بود که مشخص نیست چرا اینقدر به جذب او اصرار دارند. شنیده می‌شود مسوولان باشگاه پرسپولیس چند روزی است به طور جدی پیگیر جذب مدافع سپاهان هستند و با وجود مخالفت‌های پی در پی مسوولان و مربیان این تیم اصفهانی به نتایج مثبتی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند. مذاکرات پرسپولیس با شجاع به قدری مثبت بوده که مسوولان باشگاه به برانکو قول داده‌اند این بازیکن به زودی پرسپولیسی خواهد شد.

جدا از اینکه پرسپولیسی‌ها هنوز به جذب این بازیکن امیدوارند اما خبر عجیب اینجاست که مذاکرات پرسپولیسی‌ها با خلیل‌زاده شاید این نتیجه را در پی داشته باشد که آنها با این مدافع برای فصل بعد توافق کنند، چرا که سپاهانی‌ها به این راحتی‌ها حاضر به صدور رضایتنامه این بازیکن در این مقطع از فصل نیستند.
برانکو در آخرین مصاحبه‌اش گفته مدافع وسط جدید می‌خواهد: «امیدوارم این اتفاق بیفتد. بازی‌ها آغاز شده اما بازیکنان قرارداد دارند و طبیعی است که مربیانشان آنها را آزاد نمی‌کنند.»
مدافعی که می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد بازیکنی است که روز جمعه مقابل پرسپولیس بازی کرد؛ سیامک کوروشی که مدت‌هاست نامش به عنوان گزینه جانشین خلیل‌زاده مطرح شده است. جالب اینکه دیروز کوروشی در مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر پرسپولیس او را بخواهد می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد و با نیمکت‌نشینی هم مشکلی ندارد اما موضوع اینجاست که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این بازیکن اصلا در فهرست آنها نیست.
محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه که ظاهرا دوباره وارد بازی نقل و انتقالاتی شده بدون اینکه از کوروشی نام ببرد می‌گوید: «برای اطلاع هواداران و رسانه‌ها باید بگویم هیچ یک از مواردی که در روزهای اخیر درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس صحبت کرده‌اند، اصلا در فهرست خرید ما نبوده‌اند که بخواهیم پیشنهادی ارائه کرده باشیم. البته ما بنا را بر این می‌گذاریم که افرادی به این بازیکنان اطلاعات غلط داده‌اند و از همین جا به فوتبالیست‌های شاغل در فوتبال ایران می‌گوییم اقدامات پرسپولیس در نقل و انتقالات از مبادی رسمی و به شکل شفاف دنبال می‌شود.»
با این حساب کوروشی که منتفی است و درباره مدافع عراقی هم که بعید است شایعات صحت داشته باشد. برانکو درباره گزینه آسیایی باز هم سکوت کرده و جواب مشخصی نمی‌دهد: «در تمام موارد کار می‌کنیم و اطلاعات کافی را می‌گیریم، وقتی بازیکنی مثل سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان را گرفتیم، رسماً اعلام کردیم. اجازه بدهید اگر بازیکنی را گرفتیم، بازهم رسمی اعلام ‌کنیم.»
انفعال باشگاه در خصوص جذب مدافع میانی و اخبار پر از ابهام در حالی به گوش می‌رسد که ظاهرا باشگاه از خیر فسخ قرارداد پلی یانسکی گذشته است و این مدافع ناکارآمد اوکراینی در پرسپولیس ماندنی شده است. این بازیکن با پرسپولیس قرارداد دو ساله دارد و این قرارداد موجب شده باشگاه نتواند قراردادش را فسخ کند. به این ترتیب جذب ایگور پراهیچ و گادوین منشا توسط پرسپولیس کاملا منتفی است و این باشگاه تنها می‌تواند یک بازیکن آسیایی جذب کند و دیگر خبری از مهاجم خارجی نخواهد بود مگر اینکه یک مهاجم آسیایی جذب شود.
شاید به همین خاطر بود که برانکو مهاجم اسپانیایی را علی رغم اینکه کارنامه اش را مناسب می‌دید نخواست: «در خصوص مهاجم اسپانیایی باید بگویم ما جای خالی و اضافی نداریم، هرچند که او سوابق درخشانی دارد اما برای خارجی‌ها جا نداریم و فقط دو سهمیه بالای ۲۳ سال ما خالی است که دوست داریم در بخش دفاعی آن را پر کنیم. این مهاجم اسپانیایی در راپید وین و باشگاه‌های اسپانیایی حضور داشت و گلزن خوبی بود اما جا نداریم.»
به هر حال برانکو تاکید دارد تیمش باید به زودی با بازیکنان جدید تجهیز شود و حتما به نفرات تازه وارد احتیاج دارد: «فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و ما باید بازهم بازیکن بگیریم، چون در آسیا کار سختی داریم. ما درصدد یکسری اقدامات هستیم اما در این 14 روزی که لیگ تعطیل بود نتوانستیم آنطور که باید تیم را تکمیل کنیم. الان کدام تیم بازیکن خوبش را آزاد می‌کند؟ »
برانکو درست می‌گوید. هیچ باشگاهی بازیکن خوبش را به راحتی آزاد نمی‌کند. البته اینجاست که هنر مدیران باشگاه باید به کمک پرسپولیس بیاید. هنری که البته در ابتدای فصل مشکلاتی مثل اوکراینی‌ها را به بار آورده که حل آن غیر ممکن به نظر می‌رسد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین