اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۸۳۰
رییس باشگاه المپیاکوس بعد از موفقیت در جذب ملی پوش ایرانی پانیونیوس به تمجید توانایی های این بازیکن پرداخت.
۰۱:۲۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  رسانه‌های یونانی نوشتند: رییس باشگاه المپیاکوس در پاسخ به سوالاتی در خصوص جذب کریم انصاریفرد و حضور این مهاجم ایرانی در لیست تیمش در نقل و انتقالات زمستانی گفت: «این یک ترانسفر بزرگ برای ما بود و این چیزی بود که ما به دنبال آن بودیم. به نظرم او بیش از 10 میلیون یورو ارزش دارد و من خوشحالم بابت این انتقال و شکی در موفقیت این بازیکن در المپیاکوس ندارم. او بازیکن مطمئنی است و بعد از تماشای بیش از 10 بازی از عملکرد او کاملا مطمئن هستم.»
 
در حالی که کریم انصاریفرد از دو تیم پاناتیناکوس و پائوک نیز پیشنهاد داشت، المپیاکوس به عنوان غول فوتبال یونان توانست او را به خدمت بگیرد و رییس این باشگاه در ادامه تمجید از خرید تازه وارد تیمش گفت: «بدون شک این یک انتقال بزرگ برای ماست. او بازیکنی است که توانایی بازی در تمام پست‌های خط حمله را دارد و فرصت طلب نیز هست و از نظر بدنی هم فرم خوبی دارد.»
 
وی ادامه داد: «این یک موفقیت فوق العاده بود که توانستیم او را به خدمت بگیریم. او پسر فوق العاده ای است. بازی در المپیاکوس یک شانس بزرگ برای اوست و او ساده لوح نبود که به تیم دیگری برود.»
 
رییس باشگاه المپیاکوس در خصوص تراکم در خط هجومی تیمش گفت: «المپیاکوس اکنون سه مهاجم مرکزی دارد که هر کدام توانایی فوق العاده ای دارند. کریم کار سختی برای رقابت با آنها دارد و امیدوارم توانایی های گذشته خود را اینبار در المپیاکوس نشان دهد.»
 
دیگر رسانه‌های یونانی نیز ضمن پوشش این انتقال از انصاری فرد برای جلب توجه المپیاکوس خبر داده اند و اعلام کردند این اتفاق در حالی رخ داد که پائوک به عنوان دیگر مشتری این بازیکن تا لحظات آخر خود را در یک قدمی مهاجم ایرانی سابق پانیونیوس می دانست.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین