اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۸۲۴
سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: عدم حضور ما در دیدار با کوشا به خاطر مسائل مالی و یا نتیجه نبود.
۰۱:۲۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| کتایون ظفریان در گفت‌وگویی، درباره اینکه چرا تیمش در دیدار با کوشای تهران در مرحله پلی‌آف دور برگشت حاضر نشد و آیا فکر می‌کردید نتیجه از قبل مشخص است، گفت: ما دور رفت هم بازی خوبی مقابل این تیم داشتیم. اگر به خاطر نتیجه بود دور رفت هم با 8-7 بازیکن بازی نمی‌کردیم. ما مقابل تیم پرمهره بازی قابل قبولی داشتیم. برای دور برگشت هم با کادر به این نتیجه رسیدیم که نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که مسئله مالی هم در حاضر نبودن شما در این مسابقه دخیل بوده یا خیر، خاطرنشان کرد: اصلا مسئله مالی مطرح نبود. شاید صلاح نیست من صحبت کنم، اما عدم حضور ما به نفع‌مان بود. حضور ما به نفع خودمان و تیم نبود. ما امسال بازیکنان کلیدی را از دست دادیم رو به جوانگرایی آوردیم. برای کسب مقام پنجمی می‌جنگیم تا حداقل نسبت به سال گذشته یک پله سقوط کرده باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که قطعا اگر بازیکنان شما قرارداد بیشتری داشتند به تیم دیگری نمی‌رفتند، تصریح کرد: آنها کم حوصله بودند. با اینکه باشگاه گفته امسال نسبت به سال گذشته قرارداد کمتری می‌بندد اما قراردادها بیشتر و شرایط خوب بود.

ظفریان ادامه داد: در تیم والیبال بازیکنی را 38 میلیون تومان می‌خواستند نرفت و با 18 میلیون تومان در باشگاه ماند. بچه‌های ما کم حوصلگی کردند و نباید زود جدا می‌شدند.

وی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه پیش از این دو ورزشکار شما به پرداخت نشدن دستمزدهایشان اعتراض داشتند، وضعیت قرارداد آنها به چه صورت است، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم پولی پرداخت شده باشد. باشگاه در حال بررسی است و صحبت‌هایی شده است. ممکن است یک هفته بشود دو هفته اما در این هفته‌ها پول بازیکنان پرداخت می‌شود. برای من هم خوب است که بازیکن حقوقش را بگیرد و با آسایش خیال در زمین بازی کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری