اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۸۲۳
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: برانکو مربی نیست که اهل جنجال و هیاهو باشد.
۰۱:۱۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| وینگو بگوویچ مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ دسته اول مربی نام‌آشنا برای تمامی اهالی فوتبال است. مربی که سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد. او در هفته نوزدهم لیگ دسته اول مقابل تیم اکسین البرز قرار گرفت. تیمی که یحیی گل‌محمدی هدایتش می‌کند و زمانی شاگرد و بازیکن بگوویچ بود. با این مربی کروات گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

مساوی با اکسین البرز چطور بود؟

هر دو تیم بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند اما بازی برنده نداشت. بیشترین نمره را من از گل‌محمدی گرفتم که بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت: خوشحالم که مقابل گل‌گهر شکست نخوردیم و از این مساوی راضی بود.

گل‌محمدی زمانی بازیکن و شاگرد شما بود. قرار گرفتن مقابل شاگرد سابق‌تان چه حسی داشتید؟

گل‌محمدی یکی از بازیکنان بسیار خوبم بود. در مربیگری هم موفق شد و نتایج خوبی را با نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان گرفت. فقط می‌توانم بگویم برایم عجیب بود که او مربیگری در لیگ برتر را رها کرد و به لیگ یک آمد. تعجب کردم که چرا او در لیگ برتر به مربیگری ادامه نداد.

این هفته هم با مس کرمان بازی دارید و درواقع شاهد یک دربی هستیم.

ما بازی به بازی پیش می‌رویم. برایمان فرقی نمی‌کند که مقابل کدام تیم حاضر می‌شویم. همه تلاش خود را برای موفقیت انجام می‌دهیم.

شما با پرسپولیس هم دربی پایتخت را تجربه کردید. جو دربی‌ها چگونه است؟

دربی یک بازی خاص است. همه بازیکنان و مربیان دوست دارند در این بازی پیروز شوند. دربی‌ها در تمام دنیا خاص هستند. از دربی ایتالیا بین اینتر و میلان گرفته تا نبرد رئال با بارسلونا و منچسترسیتی و منچستر یونایتد. با این حال باید یک چیزی را به شما یادآور شوم اینکه هیچ دربی بیشتر از سه امتیاز ندارد و در هیچ دربی شما بعد از پیروزی 6 امتیاز نمی‌گیرید.

حتما در جریان جدل برانکو و کی‌روش در رسانه‌ها قرار گرفته‌اید. نظر شما در این مورد چیست؟

من هیچ اطلاعی از صحبت‌هایی که دو طرف مطرح کرده‌اند ندارم بنابراین نمی‌توانم در این مورد قضاوتی انجام بدهم. فقط می‌توانم این را بگویم که برانکو موفقیت خود و تیمش را می‌خواهد. همانطور که تیم ملی هم می‌خواهد موفق شود. همه ما مربیان خارجی که در ایران کار می‌کنیم خواهان موفقیت فوتبال و تیم ملی ایران هستیم. همه ما دوست داریم تیم ملی ایران به جام جهانی برود. به کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم اما نباید فراموش کنیم که مربیان باشگاهی هم زحمت می‌کشند. باید قدرشناس مربیان باشگاهی هم باشیم که با این ملی‌پوشان کار می‌کنند.

شما برانکو را خوب می‌شناسید. فکر می‌کنید او به دنبال صندلی کی‌روش در تیم ملی است زیرا سرمربی تیم ملی چنین حرفی را در مورد برانکو زده است.

من 30 سال است که برانکو را از نزدیک می‌شناسم. دوران مربیگری را با هم شروع کردیم. رابطه صمیمانه و دوستانه‌ای با او دارم. می‌دانم که برانکو شخصی است که اهل جنجال و هیاهو نیست. او فقط نظرش را به عنوان یک مربی گفته است. باید به نظر برانکو هم احترام گذاشت. اینکه یک مربی نظرش را بگوید معنایش آن نیست که مربی انسان بدی باشد بلکه او نظرش را صراحتا بیان کرده است.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری