اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۸۲۲
مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش گفت: نمی‌دانم با وجود اسپانسر چرا پاداش مدال‌آوران و کادر فنی پرداخت نمی‌شود؟
۰۱:۱۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین روحانی در گفت‌وگویی، در مورد عملی نشدن وعده‌های مسئولان فدراسیون کاراته اظهار داشت: تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش نتایج بسیار خوبی را کسب کرد هرچند که بنده در کنار ملی‌پوشان در مسابقات جهانی به دلایلی که بارها مطرح کرده‌ام لحظه آخر نتوانستم اعزام شوم. هرچند فدراسیون در آن مقطع می‌توانست مشکل من را حل کند تا کنار ملی‌پوشان در مسابقات جهانی حضور داشته باشم به هر حال ماه‌ها در اردو بودم اما در پایان به دلیل مشکلات شخصی که برایم پیش آمد این فرصت بزرگ را از دست دادم. طباطبایی در آن مقطع با من صحبت کرد و قرار بود مشکل من حل شود اما نشد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه پس از گذشت ماه‌ها از کسب عنوان قهرمانی کاراته‌کاها در مسابقات جهانی هنوز پاداش مدال‌آوران و کادر فنی پرداخت نشده است. مسئولان فدراسیون باید بدانند که یا نباید قول بدهند و یا زمانی که قول دادند باید آن را انجام دهند. این ملی‌پوشان برای تاریخ‌سازی در اتریش ماه‌ها دور از خانواده بودند و حالا حق‌شان است که مزد زحمات خودشان را دریافت کنند.

دارنده چندین نشان طلای مسابقات جهانی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما در مسابقات جهانی از 6 فرصتی که داشتیم توانستیم 3 مدال طلا کسب کنیم در واقع 50 درصد مدال‌های جهانی را تیم ملی کاراته ایران در اتریش کسب کرد این اتفاق تاریخی بود که حالا همه ملی‌پوشان انتظار دارند سرپرست فدراسیون به وعده‌ای که داده جامه عمل بپوشاند.

روحانی در ادامه افزود: سرپرست فدراسیون بارها و بارها در صحبت‌های خود عنوان کرده با توجه به اسپانسرهایی که تیم ملی کاراته داشته پاداش‌ها پرداخت خواهد شد اما هنوز هیچ خبری نشده است. عدم پرداخت پاداش ملی‌پوشان نقطه منفی برای طباطبایی خواهد بود. من نمی‌دانم که چرا با وجود اسپانسر پاداش مدال‌آوران پرداخت نمی‌شود اما امیدوارم پاداش مدال‌آوران قبل از برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کاراته پرداخت شود.

مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش در واکنش به این سؤال که آیا 14 دی‌ماه برای پرداخت پاداش مدال‌آوران جهانی و کادر فنی اعلام شده بود، گفت: ما بارها و بارها تاریخ‌های مختلفی را برای پرداخت پاداش از سوی مسئولان فدراسیون شنیده بودیم آخرین تاریخ هم قرار بر این بود که 16 دی‌ماه پاداش کادر فنی و مدال‌آوران پرداخت شود اما حالا شاهدیم این‌بار هم وعده‌ها عملی نشد.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کاراته
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین