اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۷۹۰
مرتضی مهرزاد، ملی‌پوش تیم والیبال نشسته، از سوی وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک به عنوان یکی از 230 ورزشکار تماشایی معرفی شد.
۲۱:۴۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک از روز دوشنبه، 9 ژانویه، اقدام به معرفی ورزشکاران شاخصی از 22 رشته پارالمپیک تابستانی نموده است که این اقدام با عنوان "ورزشکاران تماشایی" آغاز شده  و در طی این مدت 230 ورزشکاری که از سال 2017 تا بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، می‌توانند خبر ساز باشند به عموم مردم معرفی می‌شوند.

برخی از این ورزشکاران، جوانانی هستند که تا بازی‌های پارالمپیک 2020 پیشرفت خواهند کرد و استعدادهای آنها شکوفا می‌شود و تعدادی نیز از افرادی هستند که پیش از این مدال آور و افتخار آفرین بوده‌اند.

امروز، شنبه، 14 ژانویه نیز به دو رشته گلبال و والیبال نشسته اختصاص داشت و در رشته والیبال نشسته 8 ورزشکار از کشورهای بوسنی، مصر، برزیل (دو ورزشکار)، آمریکا، چین، هلند و ایران معرفی شدند که مرتضی مهرزاد، بلندقامت‌ترین بازیکن والیبال نشسته حاضر در پارالمپیک ریو 2016 نیز در زمره این 8 ورزشکار تماشایی معرفی شده است.

مرتضی مهرزاد توانست در اولین حضور پارالمپیکی خود عملکردی تماشایی را به نمایش بگذارد و مورد توجه قرار گیرد.

پیش از این نیز زهرا نعمتی در رشته تیر و کمان و بهزاد زادعلی اصغر در رشته فوتبال پنج نفره نابینایان، در زمره این ورزشکاران تماشایی معرفی شده بودند.

اعلام اسامی این ورزشکاران تا 19 ژانویه ادامه دارد.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری