اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۷۷۵
نقل و انتقالات زمستانی باشگاه استقلال به گونه ای است که تا به اینجا وضعیت 3 ورودی مشخص و خروجی های این تیم هنوز نامعلوم است.
۱۹:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مدتی است که از باز شدن پنجره نقل و انتقالات نیم فصل می‌گذرد اما مسئولان استقلال تا این لحظه غیر از آزاد کردن آرش افشین کار دیگری انجام ندادند .

 

البته طبق خواسته منصوریان قرار است ظرف امروز و فردا با گزینه های مد نظر سرمربی تیم مذاکراتی صورت بگیرد . تیموریان اولین بازیکنی است که استقلالی ها طی روز های گذشته با او برای حضور در استقلال به توافق رسیدند و تنها منتظر دریافت رضایت نامه آندو هستند .همچنین سرور جپاروف هافبک ملی پوش ازبکستانی که شب گذشته وارد ایران شده و امروز برای نهایی شدن قرارداد خود با استقلالی ها به باشگاه می رود تا مذاکرات اولیه را انجام دهد.

 

از طرفی دیگر بحث حضور سجاد در استقلال است که به نظر این بازیکن پس از قرار گرفتن در لیست خروج آلانیا، برای حضور در استقلال چراغ سبز نشان داده تا سومین گزینه ورودی آبی پوشان لقب بگیرد.

 

اما بهتر است بدانیم استقلالی ها همچنان در لیست خروجی های خود با مشکل مواجه هستند. میثم مجیدی و امین حاج محمدی 2 بازیکنی هستند که در اختیار باشگاه قرار گرفته اند اما هنوز وضعیت این دو بازیکن مشخص نیست. طبق صحبت های صورت گرفته قرار است این 2 بازیکن امروز با حضور در باشگاه استقلال تکلیف خود را برای نیم فصل دوم مشخص کنند.

 

مجیدی که از باشگاه صبا پیشنهاد دارد و به طور حتم در صورت دریافت رضایت نامه به این تیم می رود و دومین خروجی آبی ها لقب می گیرد .اما از طرفی حاج محمدی همچنان با استقلالی ها مشکل دارد چرا که این بازیکن مدعی است با استقلال قرارداد دارد و به تیم دیگر نمی رود و شاید به نظر هم به دلیل دریافت نکردن مبلغ کل قرارداد خود حاضر به فسخ با استقلال نباشد.

 

بختیار رحمانی نیز دیگر بازیکنی است که به دلیل جذب 2 هافبک جدید قصد جدایی دارد و هنوز وضعیت این بازیکن هم برای حضور در نیم فصل دوم در هله ای از ابهام قرار دارد.

 

در هر صورت استقلال برای ورود هر بازیکن به ترکیب باید 1 بازیکن را در لیست خروج قرار دهد و در صورتی که هر یک از بازیکنانی که در لیست خروج قرار دارند شرایط جدایی شان از استقلال مشخص نشود از آن سو آبی ها برای ورودی ها به مشکل بر خواهند خورد.

 

با این وجود مسئولان باشگاه استقلال باید به گونه ای شرایط پیش رو را مدیریت کنند تا به این ترتیب در نقل و انتقالات با مشکل مواجه نشوند . در حال حاضر 3 ورودی استقلال را می توان قطعی دانست و تنها هنوز وضعیت خروجی های استقلال قطعی نیست.

 

همچنین نکته قابل توجه دیگر این است که باید منتظر ماند تا دید حضور 3 بازیکن جدید در استقلال به چه صورت خواهد بود .آیا حضور آنها باعث می شود جوانان استقلال نیمکت نشین شوند یا خیر.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین