اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۷۵۷
مدیرعامل استقلال گفت: نامه آزاد شدن میثم مجیدی و امین حاج‌محمدی را امروز صادر و رسما عدم نیاز به آنها را اعلام کردیم.
۱۷:۴۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا افتخاری گفت: نامه آزاد شدن میثم مجیدی و امین حاج‌محمدی را امروز صادر و رسما عدم نیاز به آنها را اعلام کردیم تا اگر تیمی خواستار این نفرات است به ما اعلام کند تا مذاکرات لازم را انجام دهیم.

 

سیدرضا افتخاری بعد از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: ما نامه امین حاج‌محمدی و میثم مجیدی که در لیست مازاد باشگاه هستند و سرمربی به آنها نیاز ندارد را رسما اعلام کردیم و آنها به هر تیمی که دوست داشته باشند می‌توانند بروند. 

 

وی در خصوص جباروف گفت: امشب با او نشستی داریم ولی تیموریان هنوز به ما خبر نداده است. 

 

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص گلایه حاج‌محمدی و مدیر برنامه‌اش تاکید کرد: ما نگفتیم مطالبات این بازیکنان را نمی‌دهیم ولی باشگاه متعهد است که این پول‌ها را پرداخت کند اما الان دست باشگاه بسته است. به آنها گفتیم تیم‌هایتان را انتخاب کنید و ما با آنها توافق خواهیم کرد. زمانی که میثم مجیدی به باشگاه آمد 300 میلیون به باشگاه استقلال خوزستان دادیم و اینکه بخواهیم بازیکنان‌مان را رایگان به رقبا بدهیم حرفه‌ای نیست. 

 

افتخاری در خصوص اینکه تکلیف رحمانی چه شد، گفت: من با منصوریان صحبت کردم و او اعلام کرد که رحمانی را در لیست مازاد نگذاشته است اما خود بختیار به باشگاه آمده و به همراه مدیر برنامه‌اش خواستار رضایتنامه شده است.

 

وی در خصوص اینکه آیا جباروف و تیموریان استقلالی می‌شوند، گفت: جباروف امشب تکلیفش مشخص می‌شود ولی آندو هنوز از تبریز نیامده ونمی‌دانیم چه کاری کرده است. 

 

خبرنگاری گفت لیست استقلال کی به آسیا ارسال می‌شود که افتخاری پاسخ داد: ما قرارداد روزبه چشمی را ثبت کردیم و حالا هم به فدراسیون فوتبال می‌روم که مجوز بازی او را بگیرم تا از این بازیکن استفاده کنم. همچنین نورافکن و حسینی با شناسنامه فردی برای استقلال بازی می‌کردند که قرارداد این دو نفر را هم امضا کردیم. 

 

وی در خصوص اینکه مجیدی از منصوریان دلخور است، گفت: این را از منصوریان بپرسید. این مسائل طبیعی است. 

 

خبرنگاری در پایان در پاسخ به این سؤال که تا کی فرصت دارید لیست را به آسیا بفرستید از افتخاری سؤال کرد که او گفت: تا تاریخ 25 دی ماه! در این لحظه خبرنگاران با تعجب گفتند امروز 25 ام است که افتخاری گفت: بله تا امشب فرصت داریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال افتخاری
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری