اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۷۱۵
با اخراج شماره 10 پرسپولیس که بازی هفته بعد را از دست داد، سرمربی کروات از یک تنش احتمالی نجات پیدا کرد!
۱۲:۳۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که دوستداران پرسپولیس به شدت نگران تنش های احتمالی ناشی از نیمکت نشینی بازیکنان مطرح این تیم هستند، هر هفته امداد غیبی به داد برانکو ایوانکوویچ می رسد و یک بازیکن با محرومیت یا مصدومیت، داوطلبانه از ترکیب خارج می شود تا کسی معترض نباشد.

 

یک بار وحید امیری در آستانه بازی مصدوم می شود و با یک جا به جایی ساده رامین رضاییان بازی می کند، دفعه بعد که امیری برمی گردد، محمد انصاری آسیب می بیند و با انتقال حسین ماهینی به قلب دفاع، جا برای رامین باز می شود، با بازگشت انصاری، فرشاد احمدزاده مصدوم می شود و باز هم رامین در یک پست غیرتخصصی بازی می کند، همزمان با برگشتن فرشاد، نوبت به غیبت ماهینی می رسد و رامین به جای خودش برمی گردد، بعد نوبت آسیب دیدگی رامین می شود تا هر کس جای خودش بازی کند و آب از آب تکان نخورد و حالا هم که رامین آماده بازی با فولاد خواهد شد، احمدزاده مقابل سایپا کارت قرمز گرفته و از همراهی پرسپولیس در مصاف فولاد محروم است تا خود به خود برانکو مشکلی برای استفاده از رضاییان که بازیکن مورد علاقه هواداران است و مورد وثوق خودش نیست، نداشته باشد و جا برای رضاییان باز شود و این امداد غیبی همچنان به داد برانکو می رسد و احتمال تنش اتوماتیک وار از بین می رود.

 

با رفتن امید عالیشاه به نظر می رسید تمام مشکلات حل شده باشد اما آمدن سروش و جای ثابتی که این بازیکن قولش را از برانکو گرفته، دوباره رامین را از ترکیب بیرون گذاشت که البته این بار احمدزاده محروم شد تا رامین بعد از پایان مصدومیت در ترکیب اصلی بازی کند.

 

تا بازی بعد هم خدا بزرگ است. شاید این بار محسن ربیع خواه آسیب دید یا ماهینی اخراج شد! اگر سرخپوشان همینطور نوبتی به محرومیت و مصدومیت ادامه دهند برای بازی های آسیایی هم بدن هایشان کمتر فرسوده خواهد شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس برانکو
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری