اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۷۰۳
روز گذشته در جریان تمرین چلسی، مشاجره‌ای بین کونته و کاستا شکل گرفت که شاید از ایجاد یک بحران خبر دهد.
۱۱:۳۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| آبی‌های لندن پس از باخت مقابل آرسنال در هفته ششم یکه‌تاز اروپا بوده و جزو آماده‌ترین تیم‌ها لقب گرفتند.

درخشش آنها سیزده پیروزی متوالی را در پی داشت تا اینکه در هفته گذشته مقابل تاتنهام، پس از مدت‌ها تن به شکست دادند.

حتی با از دست دادن آن 3 امتیاز، چلسی با اختلاف 5 امتیازی نسبت به لیورپول در صدر جزیره قرار دارند و صحبت از بحران شاید دور از ذهن باشد.

اما شب گذشته اتفاق غیرمنتظره‌ای افتاد که سوژه مطبوعات انگلیس شد. کاستا به دلیل داشتن پیشنهاد بسیار خوب از لیگ چین، با دیگر بازیکنان خوب تمرین نکرد که این مسئله عصبانیت کونته را برانگیخت.

طبق اخبار منتشر شده مربی آبی‌ها، پس از درگیری لفظی، مهاجم گل‌زن خود را از لیست بازی شنبه با لسترسیتی در هفته بیست و دوم کنار گذاشت تا بدون او در «کینگ پاور» به رقابت پردازد.


دیلی تلگراف

این اتفاق، معمولا در هر تیمی رخ می‌دهد و به نظر می‌رسد با برد چلسی به دست فراموشی سپرده شود اما اگر مدافع عنوان قهرمانی بتواند مانع کسب امتیاز صدرنشین انگلیس شود، سرنوشت دیگری را باید برای آبی‌ها در نظر گرفت.

تمام روزنامه‌ها در چاپ امروز خود، از این مشاجره در صفحه‌ اصلی خود استفاده کرده و بعضی‌ها نیز از تیترهای قابل تامل استفاده کردند.


سان

سان انگلیس از آغاز شدن بحران کاستا سخن گفت و روزنامه‌های «تلگراف»، «استار» و «میل» از واژه « کاستای دستگیر شده» استفاده کردند.

مهاجم 28 ساله در زمان بازیگری خود، همواره به تنش در مسابقات معروف بوده ولی این ماجرا کمی تفاوت دارد. البته شب گذشته «آقای گل جزیره» از «زنده باد چلسی» در فضای مجازی استفاده کرد تا به شایعات پایان دهد.


دیلی استار

بی‌شک تابدین جا قهرمانی در انگلیس به پای استمفوردی‌هانوشته شده است اما باید دید آیا این ماجرا به خاطره‌ای تلخ بدل می‌شود؟

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: چلسی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری