اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۶۷۵
لغو دیدار سپیدورد – فجر سپاسی به بهانه حضور تیم فجر سپاسی در مسابقات جام ارتش های جهان فرصت خوبی برای ملوان ایجاد کرد تا با غلبه بر راه آهن به صدر جدول برگردد.
۰۱:۵۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| پیروزی پرگل ملوان در برابر راه آهن تصور خیلی ها بود به خصوص که راه آهن در دو بازی اخیر خود 10 گل خورده بود اما در ابتدا این راه آهن که به گل رسید. محمد مایلی کهن که حتما پیش از بازی از شاگردانش خواسته بود حریف را دست کم نگیرند خیلی زود احساس خطر کرد و بر خلاف بازی های قبلی از روی صندلی خود بلند شد تا جدیت را به شاگردانش انتقال دهد.

در نهایت ملوان بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی دو بر یک عوض کرد و شادمان به انزلی برگشت.

صدرنشینی ملوان در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور نقطه عطف کارنامه محمد مایلی کهن در فصل های اخیر خواهد بود به خصوص که می تواند منجر به صعود این تیم به لیگ برتر شود.

محمد مایلی کهن با جوانگرایی که آغاز کرده بی شک می تواند با ملوان در لیگ برتر هم یک تیم قابل احترام نشان دهد. هر چند در سایه میدان دادن به جوان ها و اجرایی کردن ایده های خوب برای بازی پول هم مهم است. ملوان اگر بتواند به وعده های خود نسبت به بازیکنان جامه عمل بپوشاند می تواند مثل خیلی از تیم های شهرستانی خود را بالا بکشاند و خودی نشان دهد. همانند گذشته های دور...

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین