اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۶۴۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه مسابقات برای ما شرایط خاصی دارد و می‌خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم.
۲۰:۱۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  سروش رفیعی در پایان دیدار مقابل سایپا گفت: پیروزی خیلی خوبی بود و این برد مبارک هواداران باشد. در اولین بازی که برای تیم بزرگ پرسپولیس به میدان می‌رفتم دوست داشتم شرایطی به وجود بیاید که ما برنده شویم.

وی در مورد اینکه هواداران در این بازی سنگ تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم، آنها محبت کردند و چه قبل از آمدن به پرسپولیس و چه در حال حاضر از من حمایت کردند. امیدوارم با عملکردم بتوانم نشان دهم لیاقت دارم موردحمایت آنها قرار بگیرم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه از عملکردش رضایت داشت، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، مطمئناً حریفانی که در ورزشگاه آزادی در مقابل ما به میدان می‌روند سعی می‌کنند فشرده بازی کنند که این مسئله برایمان دردسرساز می‌شود. فکر می‌کنم بعد از 10 نفره شدن تیم‌مان موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

رفیعی در ادامه در مورد انتقادات برانکو از داور تصریح کرد: وظیفه من بازی کردن و انجام وظایفی است که مربی محول کرده است و من به وظیفه‌ام عمل می‌کنم و هرچه مربی بخواهد به آن احترام می‌گذارم.

وی در مورد شکایت باشگاه فولاد و اینکه ایا این مسئله او را ناراحت نمی‌کند، اظهار داشت: بازیکن پرسپولیس هستم و می‌خواهم از بازی کردن برای این تیم لذت ببرم. در خدمت تیمم هستم و مابقی مسائل مربوط به باشگاه و کمیته انضباطی است.

هافبک پرسپولیس در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل فولاد در مورد اینکه آیا انگیزه خاصی دارد، تصریح کرد: همه بازی‌ها برای ما شرایط خاصی دارد. با تمام وجود برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری