اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۶۴۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با حامد لک دوست هستم و به خاطر کُری که با او در زمین دارم بعد از گل به آن شکل به او نگاه کردم.
۲۰:۰۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی طارمی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا و در حالی که متعجب به میان خبرنگاران آمده بود، گفت:‌چرا امروز باید این همه مصاحبه کنیم؟ ما در ابتدا با دوربین‌ها حرف زدیم حالا باید مقابل شما دوباره همان حرف‌ها را تکرار کنیم.

وی افزود: بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. 

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه داور یک پنالتی را روی او اعلام نکرد گفت:‌به نظرم آن صحنه 100 درصد پنالتی بود و هر کارشناسی بگوید این صحنه پنالتی نیست یا ضد پرسپولیس حرف می‌زند یا واقعیت را نمی‌خواهد بگوید. بعد از این صحنه حامد لک ادعا کرد که توپ به دستم خورده بود اما زمانی که من به زمین خوردم توپ به دستم اصابت کرد ولی قبل از آن پنالتی محرز بود.

طارمی در خصوص اینکه چرا بعد از زدن گل به آن شکل به حامد لک نگاه کرد،‌گفت: ما با هم دوستیم و به خاطر همین دوستی کری‌های زیادی با هم در زمین داریم. من به خاطر این کری‌ها به حامد نگاه کردم و مسئله دیگری نبود. 

وی در خصوص اینکه همان صحنه‌ای که داور اعلام پنالتی نکرد باعث شد که دو کارته شود،‌دیگر این تقصیر من نیست و من به نظر داور احترام می‌گذارم اما این را هم بگویم که پنالتی گرفتن یک هنر است بعضی وقت‌ها پنالتی را می‌گیرند بعضی مواقع هم بازیکنان خطا می‌کنند و منجر به پنالتی می‌شود. 

خبرنگاری گفت: ظاهراً هدفت آقای گلی بود اما حالا شرایط عوض شده است که طارمی پاسخ داد من به آقای گلی فکر نمی‌کنم و این را می‌توانید از آقای برانکو بپرسید. من به آقای برانکو جلسه‌ای داشتم و از آن زمان تصمیم گرفتم که اول هدفم قهرمانی پرسپولیس باشد و بعد آقای گلی. 

طارمی در خصوص حضور رفیعی و نریمان جهان گفت: این دو بازیکن در تیم‌های خود بهترین بودند و مطمئناً به ما خیلی کمک می‌کنند ولی این را بگویم هر شخصی در پرسپولیس جایگاه خودش را دارد. من خواهش می‌کنم که هواداران و رسانه‌ها نگویند حالا که سروش آمده مثلا جایگاه مسلمان خراب شده است یا اگر X آمد جای Y تنگ می‌شود همه آمده‌اند که به پرسپولیس کمک کنند که قهرمان شود. 

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری