اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۶۳۷
پیشکسوت پرسپولیس گفت: حیف بود در دیدار امشب با اشتباهات داور بازی مقابل سایپا با نتیجه مساوی به پایان برسد.
۱۹:۳۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مهرداد میناوند بعد از برتری پرسپولیس مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و با تمام احترامی که برای فرکی و سایپا قائلم اما این تیم از ابتدا هم برای مساوی آمده بود. تیمی که 10 نفره یک بر صفر جلو می‌افتد و در 30 دقیقه پایانی هم 3-4 فرصت از دست می‌دهد یعنی بازی خوبی انجام داده است و حیف بود که با اشتباهات داوری بازی مساوی شود. چون به نظرم داور عملکرد کاملا ضعیفی داشت و یک پنالتی نگرفت و یکی دو بار هم می‌توانست به حامد لک اخطار بدهد.

وی ادامه داد: حرکات لک حاضران در ورزشگاه را تحت‌الشعاع قرار داده بود و من که در ورزشگاه بودم کفری شده بودم چه برسد به تماشاگرانی که در سرما حضور داشتند. اینطور مسائل دیگر در اروپا خیلی وقت است وجود ندارد و اگر بخواهیم حرفه‌ای شویم باید با این رفتارها برخورد جدی شود. البته فرکی یک مربی اخلاق‌مدار است و خودش برخورد می‌کند.

میناوند گفت: خوشحالم طارمی گل زد و هنوز هم اعتقاد دارم او می‌تواند آقای گل شود. ضمن اینکه خدا را شکر او گلش را به من تقدیم کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مصاحبه جدید کی‌روش علیه برانکو گفت: به نظرم برانکو در برنامه نود قاطع حرف زد و این واکنش به آن حرف‌ها بود. نمی‌خواهم دخالت کنم اما قویا حق با برانکو بود و او حرف حق زد. وقتی تیم ملی لژیونرهایش را نداشت و سه ماه هم بازی ندارد دلیل ندارد که اردو برگزار کند آن‌ هم در نیم‌فصل که بازیکنان باید کنار هم هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: فوتبال ما با این اختلافات ضرر می‌کند. معتقدم 4 تا بزرگتر مثل روشن، پروین و ... باید دخالت کرده و این مسائل را حل کند چون اختلافات ریشه‌ای نیست اما مدام سوءتفاهم‌ها بزرگتر‌ می‌شود. ضمن اینکه خود پیروانی هم کنار کی‌روش می‌تواند مثمرثمر باشد. اگر ایران در مقدماتی جام جهانی به میدان می‌رود، پرسپولیس هم نماینده ایران است.

میناوند در مورد اینکه بازیکنان با حضور در اردوی تیم ملی به اعتماد به نفس‌شان افزوده می‌شود، گفت: سال‌ها ملی‌پوش بودم اما اینجا اردوهای درازمدت زیاد است. در تمام دنیا اینطور است که بازیکنی که به درد تیم ملی می‌خورد 72 ساعت مانده به اردو می‌رود ضمن اینکه باز هم می‌گویم در اردوی آخر حق با برانکو بود.با اینکه همیشه از کی‌روش حمایت می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری