اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۵۹۹
باشگاه المپیاکوس برای شناساندن مهاجم جدید ایرانی خود به هوادارانش بیوگرافی او را منتشر کرد.
۱۶:۳۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| باشگاه المپیاکوس یونان پس از انتشار خبر انتقال کریم انصاری فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان به این تیم برای شناساندش او به هواداران خود بیوگرافی‌اش را منتشر کرده است که به شرح زیر است:

کریم انصاری فرد با یک متر 86 سانتی متر قد در سال 1990 میلادی در شهر اردبیل ایران متولد شده است. این بازیکن بین المللی در پست حمله بازی می‌کند. او فوتبال حرفه‌ای خود را در باشگاه سایپا یکی از باشگاه های لیگ برتری ایران آغاز کرد و از سال 2007 تا 2012 برای این تیم بازی می‌کرد. سپس در تابستان 2013 برای اینکه پیش رفت کند به تیم پرسپولیس منتقل شد و سپس به تراکتورسازی رفت.

در تابستان سال 2014 برای او جهشی اتفاق افتاد و پیشنهاد تیم اوساسونا اسپانیا را پذیرفت. کریم پس گذراندن یک فصل در اسپانیا در سال 2015 به تیم پانیونیوس یونان آمد. او برای پانیونیوس یک سال و نیم بازی کرد و در این مدت توانایی های خود را ثابت کرد. او در سال 2015-2016 در 36 بازی خود 10 گل و 2 پاس گل داد. او در این نیم فصل جاری در 15 بازی 5 گل و 3 پاس گل داده است.

با نگاه به بازی‌های ملی او به همراه ایران متوجه می‌شوید او با پیراهن 78 در سطوح سنی مختلف موفق شده است 22 گل برای ایران به ثمر برساند و 4 پاس گل را داده است.
انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری