اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۵۸۳
کاپیتان سابق تیم ملی ایران، کاپیتان تیم ملی ازبکستان و مهاجم سابق استقلال در آستانه آبی پوش شدن قرار دارند.
۱۴:۳۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مذاکرات باشگاه استقلال با 3 بازیکن بزرگ در آستانه نتیجه دادن است و همه این بازیکنان در یک قدمی این تیم قرار گرفته اند.

 

 

* آندرانیک تیموریان

آندو، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران به یک قدمی حضور در استقلال رسید و حتی بعید نیست او تا پایان امروز رسما به جرگه آبی پوشان بپیوندد.

 

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران که مدتی است بازگشتش به استقلال به صورت جدی مطرح گردیده است، با گرفتن رضایتنامه اش از باشگاه ماشین سازی آخرین مراحل انتقالش به استقلال را سپری می کند.

 

منصوریان امیدوار است که این بازیکن نه تنها در بازی بعدی استقلال در لیگ به جای امید ابراهیمی محروم بازی کند، بلکه از آن مهم تر بتوانند نام این بازیکن با تجربه را در لیست آسیایی خود برای دیدار مقابل السد قطر نیز رد کنند.

 

 

* سرور جباروف

استقلالی ها برای پر کردن خلاء هافبک بازیساز در میانه میدانش به کاپیتان تیم ملی ازبکستان روی آورده و منابع نزدیک به استقلال از نهایی شدن این خرید خبر می دهند.

 

در همین رابطه شنیدیم این بازیکن ازبک در راه تهران است و اگر اتفاق خاصی روی ندهد طی ساعات آینده در تهران حضور خواهد داشت و مذاکراتش را به صورت مستقیم با استقلالی ها انجام داده و آن را نهایی خواهد کرد.

 

جبارف کاپیتان 34 ساله تیم ملی ازبکستان با سابقه دو بار انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسیا گزینه ای است که منصوریان روی او برای قرار گرفتن در مرکز میدان این تیم حساب کرده است.

 

آبی ها مترصد آن هستند تا با نهایی کردن این خرید، نام وی را در لیست آسیایی خود برای دیدار با تیم السد قطر که در تاریخ 19 بهمن در تهران برگزار خواهد شد، قرار دهند.

 

 

* سجاد شهباززاده

برخی از اخبار نزدیک به واقعیت اما غیر رسمی حکایت از درخواست رضایتنامه توسط سجاد شهباززاده از باشگاه آنالیا اسپور می دهد. اتفاقی که اگر بیفتد باید آن را منتهی به بازگشت این مهاجم گل زن به تیم استقلال دانست.

 

شهباززاده یکی از اصلی ترین گزینه های استقلال برای اضافه شدن به خط حمله در نیم فصل دوم است که بازگشتش به جمع آبی پوشان جدی تر از همیشه مطرح شده است.

 

منابع نزدیک به استقلال معتقدند بازگشت شهباززاده به استقلال بسیار جدی شده و هیچ بعید نیست این اتفاق در هفته پیش رو به صورت رسمی روی دهد.

 

شهباززاده بهترین گل زن فصل های اخیر استقلال بود که در ابتدای این فصل بعد از جذب کاوه رضایی توسط استقلال از این تیم جدا شد و راهی لیگ ترکیه شد، اما در طول نیم فصل حضورش در فوتبال ترکیه توفیق چندانی نیافت و هم اینک سودای بازگشت به ایران و استقلال را در سر دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری