اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۵۴۶
یک پیشکسوت استقلال گفت: علیرضا منصوریان دیر به جوانان تیمش اعتماد کرد اما شروع خوبی در نیم فصل دوم داشت.
۰۳:۴۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن گروسی در گفت‌وگویی، درمورد پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل نفت اظهار داشت: استقلال اگر چه در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن نگرفته اما توانسته دست به جوان گرایی بزند و فوتبال خوبی هم در مقابل نفت با این جوانانش به نمایش گذاشت.

منصوریان و استقلال دیر به جوانانشان اعتماد کردند با این حال شروع خوبی در نیم فصل دوم داشتند. پیروزی مقابل نفت اعتماد به نفس بازیکنان استقلال را بالا می‌برد.

گروسی درمورد اینکه خریدهای ابتدای فصل منصوریان خیلی جواب مثبت نداند و حتی بختیار رحمانی خواهان جدایی از این تیم است گفت: در ابتدای فصل همه می‌گفتند استقلال خریدهای خوبی داشته است؛ اما باید قبول کرد که هر بازیکنی گاهی ممکن است در یک تیم نتواند آن طور که انتظار می‌رود ظاهر شود بختیار رحمانی هم یکی از بازیکنان توانا است. هرچند آنطور که باید و شاید نتوانست خود را در استقلال نشان دهد اما اگر او ساز جدایی کوک کند این شکستی برای خود بختیار محسوب می‌شود. استقلال بازیکنان توانمندی دارد که در سطح بالا بازی می‌کنند آنها باید شرایط خود را با استقلال وفق بدهند.

مهاجم اسبق استقلال درمورد اینکه این تیم می‌تواند به جمع مدعیان قهرمانی برسد گفت: کار خیلی سخت است اما نشدنی نیست 14 بازی دیگر وجود دارد،‌ 2 بازی آخر استقلال مقابل نفت و سپاهان نویدبخش روزهای خوبی برای این تیم است هرچند آبی‌پوشان 8-7 امتیاز با صدر جدول اختلاف دارند اما رسیدن به جمع مدعیان دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری