اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۵۴۵
مربی تیم کشتی آزاد مازندران گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد در سطح جهان صاحب مدال باشد باید در تورنمنتی مانند جام یاریگین موفق ظاهر شود.
۰۳:۴۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مصطفی میرعمادیان در گفت‌وگویی، درباره اعزام تیم منتخب کشتی آزاد مازندران به جام یاریگین گفت: بدون شک این تورنمنت اولین و با کیفیت‌ترین تورنمنت کشتی در سطح جهان است و با توجه به نفرات سرشناسی که در آن به میدان می‌روند اگر کشتی‌گیری می‌خواهد صاحب مدال جهانی شود باید در این مسابقات خودش را نشان دهد.

وی ادامه داد: ما هم با ترکیبی از جوانان باتجربه که صاحب عنوان هستند در این رقابت به میدان خواهیم رفت و آنها این فرصت را دارند تا خودشان را به کادر فنی ثابت کنند. 

مربی تیم کشتی آزاد مازندران تصریح کرد: با توجه به حضور نفرات معرفی شده، آنها در جام تختی کشتی نخواهند گرفت. البته تصمیم‌ داشتیم حسن‌تبار را در این رقابت‌ها محک بزنیم که او تشخیص داد در جام تختی کشتی بگیرد. با توجه به مشکلاتی که در اوزان 70 و 74 کیلوگرم داشتیم با مشورت کادر فنی تصمیم گرفتیم در این اوزان نماینده‌ای نداشته باشیم. الیاسی در قهرمانی کشور جواب نداد و به حسن‌تبار هم باخت.

میرعمادیان گفت:‌ 3 نفر را برای حضور در 86 کیلو معرفی کردیم که با تشخیص محمد طلایی گُلیج هم از ترکیب ما کنار رفت و او هم قرار است در جام تختی کشتی بگیرد تا بدین ترتیب با 7 نفر اعزام شویم. البته درخواست اضافه شدن رضا موسوی را در سنگین‌وزن به فدراسیون داده‌ایم، اما تا این لحظه چیزی مشخص نیست.

به گزارش فارس، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام ایوان یاریگین روزهای 8 تا 10 بهمن ماه در کراسنویارسک روسیه برگزار می‌شود که تیم مازندران به عنوان تیم اول مسابقات قهرمانی کشور از طرف فدراسیون کشتی عازم این مسابقات خواهد شد که اسامی نفرات اعزامی این تیم به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: رضا اطری

61 کیلوگرم: ایمان صادقی

65 کیلوگرم: محمدمهدی یگانه جعفری

86 کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی و کامران قاسم‌پور

97 کیلوگرم: حسین رمضانیان

125 کیلوگرم: جابر صادق‌زاده

مربیان: سید مصطفی میرعمادیان و عزیز واگذاری

سرپرست: غلامرضا نوری‌زاده

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کشتی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری