اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۴۸۷
پیش از شروع بازی نفت- استقلال هواداران تیم آبی پوش علیه سرمربی تیم نفت فحاشی کردند.
۱۶:۴۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| حدود 5 هزار استقلالی در ورزشگاه تختی حضور دارند و به تشویق آبی پوشان مشغول هستند.

* هواداران تیم نفت که حدود 50 نفر هستند نفتی‌ها را مورد تشویق قرار دادند و جالب اینجاست که آنها با شعارهای محسن رفت و برگشت محسن خلیلی سرپرست تیم را تشویق کردند.

* در اقدامی غیرمنتظره و پیش از شروع بازی هواداران تیم استقلال شعارهای تندی علیه علی دایی سرمربی نفت دادند. هواداران استقلال در شعارهای خود دایی را رئیس مافیا عنوان کردند. همچنین هواداران تیم استقلال شعارهای توهین‌آمیزی علیه سرمربی تیم نفت مطرح کردند.

* علی دایی که در بازی امروز به  دلیل حکم انضباطی از نشستن روی نیمکت نفت محروم است به همراه برادران خود و مالک باشگاه نفت روی سکوهای ورزشگاه نشست.

* اعضای کادر فنی نفت و استقلال پیش از شروع بازی برخورد گرمی با هم داشتند.

* بازیکنان تیم نفت به دلیل درگذشت یکی از بازیکنان امید این تیم با بازوبند مشکی به زمین آمدند. همچنین بازیکنان نفت عکس امیرحسین مرادی بازیکن فقید این تیم و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در دست داشتند.

* ایمان مبعلی و احمد آل نعمه و میلاد فراهانی به سمت نیمکت استقلال رفته و با منصوریان خوش و بش کردند. همچنین مهدی رحمتی و یعقوب کریمی هم به سمت نیمکت تیم نفت رفتند.

* هواداران تیم استقلال ارسلان مطهری بازیکن تیم نفت را مورد تشویق قرار دادند. مطهری بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که هوادار تیم استقلال است.

* حسین شهریاری سرپرست باشگاه نفت پیش از آغاز بازی به رختکن این تیم رفت.

* پیش از شروع بازی به دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، کاظم سیدعلی‌خانی،‌ حبیب زرین ‌نام و امیرحسین مرادی از طریق بلندگوی ورزشگاه برای این افراد طلب مغفرت شد و همچنین بازیکنان با یک دقیقه سکوت بازی را آغاز کردند.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری