اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۴۵۱
یک هافبک دفاعی، یک بازیساز و یک مهاجم گلزن در تیررس استقلالی ها قرار گرفتند.
۱۰:۵۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال این روزها ناکام نقل و انتقالات زمستانی لقب گرفته و با توجه به خرید سروش رفیعی و سامان نریمان جهان توسط پرسپولیس صدای اعتراض هواداران آبی به گوش می رسد.

 

اما اتفاقاتی در حال رخ دادن است که ممکن است ورق را برگرداند و از این تیم به عنوان پیروز قاطع نقل و انتقالات یاد شود. هم اکنون 3 خرید بزرگ در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارند و مذاکرات در حال انجام است.

 

سجاد شهباززاده، آندرانیک تیموریان و سرور جباروف 3 بازیکن باتجربه هستند که با تجربه بالا و بین المللی در 3 خط هافبک دفاعی، هافبک تهاجمی و مهاجم گلزن می توانند به آبی پوشان کمک کنند.

 

استقلال در نيم فصل دوم به دنبال بازگرداندن شهباززاده بود اما موفقيتي نداشت و اين بازيكن تاكيد كرد قصد ماندن در فوتبال اروپا را دارد.

 

علیرضا منصوريان اما حالا دوباره اميدوار شده كه مهاجم سابق كه بين هواداران نيز محبوب است، بار ديگر شماره 10 استقلال را بر تن كند. گفته مي شود شهباززاده از شرايطش در آلانيا اسپور راضي نيست و به دنبال دریافت رضایت نامه، مي خواهد از اين تيم جدا شود.

 

از سوی دیگر توافق ها برای پیوستن آندو به تیم سابقش در حال نهایی شدن است و اگر اتفاق غیرمنتظره ای نیفتد، این بازیکن را باید استقلالی بدانیم.

 

نامه رسمی برای جذب جباروف به باشگاه لوکوموتیو تاشکند ارسال شده و خود این بازیکن هم برای پیوستن به استقلال ابراز تمایل کرده است. باید ببینیم آیا استقلال موفق به جذب بازیکن پرافتخار ازبک ها خواهد شد یا خیر.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری