اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۴۴۲
برانکو شناخت کاملی از شهاب دارد و با اسکوچیچ، مربی سابق فولاد و هومن افاضلی که در تیم امید سرمربی شهاب کرمی بوده مشورت کرده و تصمیم خود را برای جذب او گرفته است.
۰۴:۴۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  این روزها بحث خرید شهاب کرمی توسط پرسپولیس است. شهاب کرمی در پست هافبک‌ دفاعی بازی می‌کند و برانکو در این منطقه از زمین به یک بازیکن با مشخصات کرمی نیاز مبرم دارد چرا که در نقل و انتقالات نیم فصل احمد نوراللهی را از دست داده و باید به فکر جایگزین او باشد. برانکو شناخت کاملی از این بازیکن دارد و با اسکوچیچ، مربی سابق فولاد و هومن افاضلی که در تیم امید سرمربی شهاب بوده مشورت کرده و تصمیم خود را برای جذب او گرفته است.
شهاب کرمی در فولاد خوزستان ستاره شد و با این تیم توانست به قهرمانی لیگ برتر برسد. کرمی از بازیکنان موثر فولاد در راه قهرمانی این تیم خوزستانی به شمار می‌آمد و در همان زمان مشتریان فراوانی از لیگ برتر داشت اما به یکباره موضوع سربازهای فولاد باعث شد تا این بازیکن مجبور به جدایی شود.
کرمی ملوان را برای گذراندن دوران سربازی انتخاب کرد و دو سال برای این تیم بازی کرد. حالا با پایان یافتن دوران سربازی، این بازیکن در رادار چند باشگاه لیگ برتری قرار گرفته است. شهاب که در پست‌های مختلف خط هافبک توانایی بازی دارد، یک مزیت ویژه دارد. او از ملوان می‌آید و سهمیه لیگ برتری نیست. به همین دلیل باشگاه‌ها برای جذب او علاقه زیادی نشان می‌دهند اما به نظر می‌رسد هافبک سابق فولاد و ملوان، با برانکو و پرسپولیس تمام کرده و تنها یک مشکل تا امضای قرارداد وجود دارد. باشگاه پرسپولیس پس از جذب سروش رفیعی لیست بزرگسالان خود را کامل می‌بیند و در فکر خارج کردن یک بازیکن از لیست است. در این میان نام‌هایی چون پلی‌یانسکی و پریموف مطرح است که آنها حاضر به فسخ قرارداد نیستند.
از طرفی باشگاه امروز و فردا می‌کند تا بتواند مشکل لیست خود را حل کند و از سوی دیگر شهاب کرمی با پیشنهادهای دیگری هم مواجه است و با گذشت زمان نگران پایان این مهلت قانونی است. چنانچه پرسپولیس تا ابتدای هفته آینده نتواند لیست خود را برای جذب این بازیکن جوان خالی کند، چه بسا او راه تیم‌های دیگری را در پیش بگیرد.

شهاب کرمی در نقل و انتقالات زمستانی از جدی‌ترین گزینه‌های چندین تیم در لیگ برتر شده است.
کرمی در زمان مربیگری منصوریان بازیکن تیم امید بود و سرمربی آبی‌ها هم شناخت کاملی از این بازیکن دارد. از طرفی سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد با شرایط مالی خوب آماده جذب این بازیکن جوان هستند. حال باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد و کرمی در سر چند راهی لیگ برتر، کدام تیم‌ را برای ادامه فوتبالش انتخاب می‌کند.
بی‌شک شهاب در بازگشت به لیگ برتر توجهات را دوباره به خود جلب می‌کند. حتی زمانی که او بازیکن فولاد بود، مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار داشت اما به دلیل سرباز شدن و ممنوعیت حضور سربازها در تیم ملی، شانس بازی در تیم ملی را از دست داد.
با توجه به جوانگرایی کی‌روش و خالی بودن پست هافبک دفاعی در تیم ملی – پس از دور شدن آندو از جمع ملی‌پوشان – حالا او می‌تواند یکی از گزینه‌های خط میانی تیم ملی هم باشد به شرطی که در نیم فصل دوم در لیگ برتر بتواند خود را به سرمربی تیم ملی تحمیل کند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین