اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۴۳۳
محسن مسلمان شامگاه سه شنبه تصمیم گرفت پست‌های اینستاگرامی خود با پیراهن پرسپولیس را پاک کند که با این اقدام موجی از شایعات درباره او به راه افتاد.
۰۴:۳۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن مسلمان شامگاه سه شنبه تصمیم گرفت پست‌های اینستاگرامی خود با پیراهن پرسپولیس را پاک کند که با این اقدام موجی از شایعات درباره او به راه افتاد.برخی آمدن سروش رفیعی و تنگ‌تر شدن جای او در ترکیب را با توجه به علاقه برانکو به رفیعی باعث این اتفاق می‌دانستند.
برخی دیگر به موضوع بازگشت مسلمان به ذوب‌آهن اشاره می‌کردند و عده‌ای نیز گفتند مسلمان به خاطر دادن شماره 7 پرسپولیس به رفیعی ناراحت شده چون قبلا او این شماره را می‌خواسته و باشگاه به او نداده است.
با این بحث‌ها شایعه جدایی مسلمان خیلی زود داغ شد اما شرایط دوباره تغییر کرد. مسلمان به جای عکس خود در پروفایل اینستاگرامش عدد 6 گذاشت و با دو سه عکس از شهرآورد و نوشتن اینکه «مگه داریم بهتر از پرسپولیس» نشان داد همچنان پرسپولیسی است تا شایعات درباره جدایی اش فعلا خاتمه پیدا کند. البته برخی رسانه‌ها دیروز نوشتند برانکو قرار است به سروش رفیعی درست در جای مسلمان بازی دهد که اگر این اتفاق بیفتد قطعا شرایط مسلمان هم تغییر خواهد کرد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری