اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۴۳۲
پرسپولیس با جذب نریمان جهان و رفیعی تا حدی نقاط ضعف خود در خط میانی و فاز تهاجمی را پوشش داد و حالا دنبال سه بازیکن داخلی و خارجی است.
۰۴:۳۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس با جذب نریمان جهان و رفیعی تا حدی نقاط ضعف خود در خط میانی و فاز تهاجمی را پوشش داد و حالا دنبال سه بازیکن داخلی و خارجی است. قرمزها هنوز ذخیره مطمئنی برای هافبک دفاعی، مدافع میانی و مهاجم نوک ندارند و مذاکرات شان برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد. گزینه‌های برانکو برای دفاع میانی مثل پراهیچ و خلیل زاده شانسی برای قرمزپوش شدن ندارند. گزینه جدید باشگاه احمد عبدا...زاده مدافع جوان نفت آبادان است که البته پست اصلی او دفاع راست است اما در تیم آبادانی به اصرار کادر فنی در دفاع میانی بازی می‌کند.
همچنین شهاب کرمی که سربازی اش در ملوان به اتمام رسیده گزینه برانکو برای هافبک دفاعی است و برای خط حمله نیز سرمربی پرسپولیس قصد جذب یک مهاجم خارجی را دارد که در این صورت لازم است یکی از بازیکنان اوکراینی از فهرست خارج شود. در همین رابطه مهاجمی اسپانیایی روز سه‌شنبه در تمرین شرکت کرد که گفته می‌شود چندان نظر برانکو را جلب نکرده است. در پست دفاع چپ هم ظاهرا جذب شایان مصلح با رقمی که باشگاه سپیدرود پیشنهاد داده منتفی است هر چند غیبت دیروز آرام طبع در تمرین شایعه جدایی اش را دوباره قوت بخشید و این پست شاید خالی شود.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری