اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۴۳۰
نفت تهران یا استقلال؟ بازنده این بازی کیست؟ شاید هم احتیاط بیش از حد تقابل فوق را به تساوی بکشاند.
۰۴:۲۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| نفت تهران یا استقلال؟ بازنده این بازی کیست؟ شاید هم احتیاط بیش از حد تقابل فوق را به تساوی بکشاند. نتیجه هر چه باشد، بازی عصر امروز عمیقا حساس و پرحادثه خواهد بود و بازخوردهای بسیاری خواهد داشت. منصوریان و دایی در دیدار قبل که در جام حذفی برگزار می‌شد، حاشیه‌های بسیاری را باعث شدند اما بعید است که این بازی هم به مانند قبل باشد و دو مربی احتمالا کنار زمین آرام خواهند بود. البته منصوریان بیش از دایی به برتری در این بازی احتیاج دارد و به نوعی با دیدی انتقامی به مصاف همتایش خواهد رفت تا دق و دلی‌اش را به واسطه آن شکستی که در جام حذفی متحمل شد، خالی کند. حال باید دید سرمربی تحت فشار آبی‌ها آیا به توفیق خواهد رسید و 3 امتیاز ارزشمند به اندوخته‌های استقلال خواهد افزود یا نه. چشم‌ها عصر امروز به منصوریان دوخته خواهد شد.

چهره های ویژه
ایمان مبعلی
میزبان: ایمان مبعلی پرامتیازترین بازیکن تیم نفت محسوب می‌شود. بازیکنی که با 7 پاس گل بهترین پاسور لیگ تا پایان هفته پانزدهم محسوب می‌شود. ایمان برای استقلالی‌ها البته چهره‌ای نام‌آشنا است. بازیکنی که گفته می‌شد شاید در نقل و انتقالات نیم‌فصل به جمع آبی‌ها ملحق شود اما علی دایی با این انتقال مخالفت کرد تا او دوباره با انگیزه‌هایی متفاوت رخ در رخ تیم سابقش قرار بگیرد.


بهنام برزای
میهمان: بازیکن پرانرژی استقلال تا اینجای کار چندان از سوی علیرضا منصوریان جدی گرفته نشده است. گلی که برزای وارد دروازه سپاهان کرد اما سرنوشت این بازیکن را در استقلال تغییر می‌دهد. او به احتمال خیلی زیاد از این هفته در ترکیب اصلی استقلال جا خواهد گرفت. برزای بازیکنی است که به سبب سرعت بالایش هر لحظه احتمال گلزنی‌اش می‌رود. او بازیکن مهمی خواهد شد.

ترکیب های احتمالی
میزبان- دروازه‌بان: میلاد فراهانی - مدافعان میانی: ایگور پراهیچ، احمد آل‌نعمه - مدافعان کناری: وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی – هافبک‌ها: علیرضا عزت کرامت، ایمان مبعلی، توحید غلامی(رضا علیاری)، اکبر صادقی - مهاجمان: ارسلان مطهری، محمد قاضی

میهمان- دروازه‌بان: سیدحسین حسینی (سیدمهدی رحمتی) - مدافعان میانی: مجید حسینی، لئوناردو پادوانی - مدافعان کناری: میلاد زکی‌پور، رابسون جانواریو – هافبک‌ها: امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی (امید نورافکن)، مجتبی حقدوست، خسرو حیدری - مهاجمان: کاوه رضایی، بهنام برزای (علی قربانی)
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین