اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۴۲۶
سرمربی استقلال برای انتخاب دروازه‌بان تیم خود برای بازی با نفت تهران به جمع بندی نهایی نرسیده است.
۰۴:۲۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سرمربی استقلال برای انتخاب دروازه‌بان تیم خود برای بازی با نفت تهران به جمع بندی نهایی نرسیده است. بعد از درخشش حسین حسینی در بازی با سپاهان، حالا منصوریان حساب ویژه‌ای روی او باز کرده و در روزهای بعد از این بازی کاملا رفتارهای کادرفنی با این دروازه‌بان جوان تغییر کرده است.
حالا منصوریان دروازه‌بان آماده و جوانی به نام حسینی دارد و نمی‌تواند از نام او به سادگی عبور کند اما طرف دیگر ماجرا مهدی رحمتی است، دروازه‌بانی که حالا اختلافش را با منصوریان تا حد زیادی کنار گذاشته ولی گفته می‌شود هنوز حاضر نیست در پایان تمرینات به رختکن برود تا با خرمگاه روبه‌رو شود.
با این حال رحمتی در سال‌های حضورش در فوتبال آنقدر خوب بوده که منصوریان نمی‌تواند بابت یک اختلاف نام او را حذف کند و حذف او می‌تواند تبعات سنگینی برایش به همراه داشته باشد.
هرچه که هست منصوریان برای بازی با نفت تهران در آستانه تصمیمی مهم قرار گرفته و در صورتی که بخواهد از حسینی در درون دروازه استفاده کند، بی تردید باید منتظر حاشیه‌های زیادی باشد که برای تیمش ایجاد می‌شود و شاید به همین دلیل هم باشد که هنوز برای انتخاب دروازه‌بان تیم خود به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری