اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۳۷۸
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: با جدایی رفیعی، ما در نیم فصل یک بازیکن بسیار مهم را از دست دادیم.
۲۰:۴۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: در نیم فصل دوم را استارت خواهیم زد و تلاش می‌کنیم از نیم فصل اول بهتر کنیم.. در نیمه دوم فصل کارمان را با قدرت بیشتری دنبال می‌کنیم. هدفمان از آمدن به تبریز بردن است. می‌دانیم چند بازیکن حریف تغییر پیدا کردند اما مدل بازی این تیم همان مدل نیم فصل اول است. استقلال خوزستان تیم سخت‌کوشی است. آنها با مشکلات زیادی روبرو شدند اما با تمام این تفاسیر خودمان را برای برد آماده کردیم.

وی افزود: سعید آقایی، شهرام گودرزی، علیرضا رمضانی و ادینیو بازیکنان مصدوم ما هستند.

مربی تراکتورسازی در ادامه در مورد از دست دادن سروش رفیعی خاطرنشان کرد:‌ یک بازیکن مهم را از دست دادیم. مهره‌هایی که در نیم فصل دوم آمدند خیلی بهتر و بیشتر تلاش خواهند کرد این نفرات خیلی خوب کار می‌کنند.

تکسیرا در مورد مهره‌های جدید تیمش، گفت: هدف ما ساختن یک گروه قوی است و مطمئنم این نفرات به ما کمک می‌کنند. شاید هماهنگ شدن این نفرات کمی سخت بود اما با کمک قلعه‌نویی این اتفاق خیلی زود افتاد.

وی افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در پایان لیگ قهرمان شویم. اگر به آخر فصل برسیم و خودمان را آماده کنیم تراکتورسازی قابلیت قهرمانی را دارد. پرسپولیس رقیب ما در این راه است که بازیکنان با تجربه‌ای دارد. آنها تمام توان خود را جمع کردند تا موفق شوند. به جز ما و پرسپولیس چند تیم دیگر هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. 
مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تغییر زمان تمرین این تیم را دلیل عدم حضور امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی اعلام کرد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین