اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۳۱۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم باید خط دفاع خود را تقویت کند، گفت: «تمام اتکای دفاع پرسپولیس به سیدجلال حسینی است.»
۱۴:۲۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود کلهر با ابراز تاسف از درگذشت کاظم سیدعلیخانی و غیبت مسئولان پرسپولیس در مراسم تدفین کاپیتان پیشین سرخ‌پوشان اظهار داشت: «سیدعلیخانی مظلومانه فوت کرد و مظلومانه هم به خاک سپرده شد. او هرگز دستش را جلوی کسی دراز نکرد تا بخواهد از این طریق سوءاستفاده کند.»

 

وی تاکید کرد: «متاسفانه در مراسم تدفین این کاپیتان هیچ کدام از مسئولان باشگاه به خود زحمت ندادند که حضور پیدا کرده و تسلی دهنده خانواده اش باشند. او سال ها کاپیتان پرسپولیس بود و ارتباط خوبی با بازیکنان جوان داشت و برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید، اما این اواخر دچار افسردگی شده بود زیرا می دید دیگر کسی به پیشکسوتان مانند گذشته احترام نمی گذارد و تنها همه به دنبال نام ها هستند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم برای نیم فصل دوم گفت: «پرسپولیس با به خدمت گرفتن سامان نریمان جهان و سروش رفیعی تیم خود را تقویت کرده است. اگرچه رفتن عالیشاه و نوراللهی به ضرر این تیم تمام شد، اما رفیعی می تواند همان بازی هایی را که در تراکتور انجام داده، در پرسپولیس به نمایش بگذارد و این می تواند برای پرسپولیس مفید باشد.»

 

وی در پاسخ به این سئوال که کدام بخش از پرسپولیس نیاز به تقویت دارد، گفت: «تمام اتکای پرسپولیس به سیدجلال حسینی است و اگر او خدای نکرده مصدوم شود و یا یک بازی را از دست دهد، دفاع پرسپولیس خالی خواهد ماند. به نظر من قلب دفاع پرسپولیس نیاز به تقویت دارد.»

 

وی تاکید کرد: «پرسپولیس راه سختی را در نیم فصل دوم پیش‌رو دارد و از دست دادن امتیاز می تواند برای این تیم دردسرساز شود. بنابراین برانکو باید بهترین ترکیب را به میدان بفرستد تا بتواند نتایج قابل قبول را کسب کند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اختلافات این روزهای کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ گفت: «خوشبختانه شنیدیم که تا حدودی مشکلات حل شده، اما دود این اختلافات به چشم فوتبال ما خواهد رفت و فدراسیون باید در این موضوع ورود کرده، مدیریت کند و اجازه ندهد که این اتفاقات فوتبال ملی ما را زیر سوال ببرد. البته کی‌روش هم باید ادبیاتش را تغییر دهد و به فوتبال ما نگاه ویژه ای داشته باشد.»

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: «مدیریت فوتبال ما باید به گونه ای رفتار کند که این اختلافات به وجود نیاید و مربیان داخلی و سرمربی تیم ملی رودرروی یکدیگر قرار نگیرند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین