اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۲۹۹
جادوگر در مصاحبه‌ای بسیار تند، کی‌روش را متهم کرد به اینکه به خاطر تاخیر در دریافت پاداش تساوی برابر نیجریه، خودش را در اتاق حبس کرده بود و همچنین صراحتا گفت بابت همکاری‌اش با این مربی پشیمان است!
۱۳:۳۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| در پنج سال گذشته، کارلوس کی‌روش بارها نشان داده که در فوتبال ایران با هیچ کس شوخی ندارد و آماده است که ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن با منتقدان یا مخالفانش سرشاخ شود.

 

یک لیست بلند بالا وجود دارد از همه کسانی که کی‌روش به حق یا ناحق به آنها یورش برده و هر چه دلش خواسته نثارشان کرده است؛ از علی کفاشیان و امیر عابدینی و علیرضا اسدی فدراسیون تا مدیر سابق ورزشگاه آزادی و رییس سازمان لیگ و خیلی‌های دیگر.

 

در عین حال اما بسیار عجیب است که او در این مدت در مقابل تندترین انتقادات یک چهره خاص، کاملا آرام و ساکت مانده و هیچ واکنشی نشان نداده است.

 

در ماجرای اختلاف اخیر پیش آمده بین برانکو ایوانکوویچ و کی‌روش، بار دیگر شماره هشت محبوب فوتبال ایران جانب سرمربی پرسپولیس را گرفت، اما کی‌روش به او عکس‌العمل نشان نداد؛ به طوری که حتی در بیانیه مربی پرتغالی علیه برانکو، یک کلمه هم به کریمی پرداخته نشده بود.

 

 

* برانکو بهترین است

از وقتی علی کریمی به شکل ناگهانی از کادرفنی تیم ملی استعفا داد و دیگر حاضر نشد دستیار کی‌روش باشد، تا مدت ها شاهد هیچ اظهارنظر خاصی از او نبودیم.

 

جادوگر سکوت کرده بود و چیزی نمی‌گفت، تا اینکه اواسط فصل گذشته با انتشار یک پیغام اینستاگرامی طعنه‌آمیز، شمشیرش را علیه کارلوس از رو بست.

 

او در آن پیام از برانکو به عنوان بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب در فوتبال ایران نام برد تا علنا مربی کروات را بالاتر از کی‌روش قرار داده باشد.

 

 

* قهر کی‌روش به خاطر پاداش!

راند بعدی حملات کریمی به کی‌روش زمانی شروع شد که اولین رگه‌های اختلاف بین کارلوس و برانکو ظهور کرد. این اتفاق پیش از شروع فصل جدید رخ داد و جادوگر فرصتی یافت که حرف‌های دلش را در مورد مربی پرتغالی به زبان بیاورد.

 

کریمی در مصاحبه‌ای بسیار تند، کی‌روش را متهم کرد به اینکه به خاطر تاخیر در دریافت پاداش تساوی برابر نیجریه، خودش را در اتاق حبس کرده بود و همچنین صراحتا گفت بابت همکاری‌اش با این مربی پشیمان است!

 

کریمی همچنین به استعفاهای پیاپی کی‌روش طعنه زده و گفته بود او شهامت ایستادن پای استعفایش را ندارد.

 

 

* توهین به شعور مردم

چنانکه انتظار می‌رفت کریمی به ماجرای عجیب دیپورت هفت ملی‌پوش پرسپولیس از اردوی امارات هم واکنش تندی نشان داد و مدعی شد این اقدام و نیز برگزاری اردو با شرایط فعلی در حکم توهین به شعور مردم است.

 

در شرایطی که خیلی‌ها می‌گویند کی‌روش سعی کرده با این کارش ملی‌پوشان پرسپولیس را رودرروی برانکو قرار بدهد، کریمی خطاب به آنها هم جملات جالبی به زبان آورده: «ملی‌پوشان پرسپولیس باید با قدرت به کارشان ادامه بدهند و یادشان باشد که خیلی خوب از یکدیگر حمایت کنند تا کسی برای آنها مشکلی ایجاد نکند.» آیا پیام او واضح نیست؟

 

 

* کارلوس می‌ترسد؟

کی‌روش در تمام طول این مدت فقط ترجیح داده در مقابل زخم زبان‌های کریمی سکوت کند. حتی وقتی یک بار در یک مصاحبه در این مورد از او سوال شد، کارلوس باز هم ترجیح داد از حمله به کریمی سر باز بزند و به تعریف و تمجید از او بپردازد.

 

مشخص نیست پشت پرده تحمل بی‌سابقه کی‌روش برابر جادوگر چه می‌گذرد؛ آیا مربی پرتغالی از محبوبیت کریمی و یا احتمال افشای برخی اسرار نگران است یا داستان دیگری وجود دارد؟


منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سیا
Switzerland
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
اگر کی روش جوابی نمی دهد . دلیلی ندارد به ادمهایی به ظاهر دلشون بابت فوتبال مملکت میسوزه و هیچ کار خواصی بلد نیستن جز چوب لای چرخ کردن هم صحبت بشه .
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین