اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۲۹۵
هافبک باتجربه تیم ماشین سازی در مواجهه با مسئولان این باشگاه هم چنان در حال چانه زنی است.
۱۲:۵۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| در روزهای اولی که خبر مذاکره آندرانیک تیموریان با باشگاه استقلال مطرح شد، با واکنش تند باشگاه ماشین سازی مواجه شد و آنها از ریشه این مسأله را تکذیب کردند. اما این موضوع نه تنها تاثیری در روند مذاکره آندو با استقلالی ها نداشت بلکه طی روزهای اخیر شاهد حصول توافقات قابل توجهی بین طرفین هستیم.

 

البته ماجرای آندو و ماشین سازان به این جا ختم نمی شود. ماجرا از این قرار است که طبق قرارداد بین تیموریان و باشگاه ماشین سازی، این باشگاه بایستی تا آغاز نیم فصل دوم، هفتاد درصد از مبلغ قرارداد هافبک نامدار خود را که چیزی در حدود یک میلیارد تومان می شود، پرداخت نماید. امری که تا به امروز محقق نشده و آندو تنها سی درصد از مبلغ قرارداد خود یعنی حدود 45 میلیون تومان را از ماشین سازان دریافت کرده است.

 

حال با مطرح شدن موضوع مذاکره تیموریان با استقلالی ها، باشگاه ماشین سازی به هافبک خود اعلام کرده که در صورت تمایل به ترک این تیم باید، سی درصد دریافتی اش یعنی حدود 15 میلیون تومان را بازگرداند تا رضایت نامه اش برای حضور در استقلال صادر شود!

 

تیموریان نیز در واکنش به این درخواست ماشین سازان، اعلام کرده که حاضر به بازگرداندن مبلغ یاد شده نیست و باشگاه ماشین سازی در صورتی که خواهان نگه داشتن اوست بایستی، طبق قرارداد چهل درصد دیگر قراردادش را تا آغاز نیم فصل دوم پرداخت نماید.

 

گفتنی است قرارداد آندو با ماشین سازان 1.5 میلیارد تومان برای فصل جاری است و طبق توافق قراردادی که بین طرفین در ابتدای فصل انجام گرفته شده، تیموریان در صورت عدم پایبندی باشگاه به تعهدات مالی، می تواند از طریق کمیته انضباطی، رضایت نامه خود را دریافت نماید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری