اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۲۵۳
پرسپولیس یک مهاجم ششدانگ خارجی می‌خواهد. البته سرخ‌ها به شرطی می‌توانند بازیکن خارجی غیر آسیایی بگیرند که یکی از اوکراینی هایشان را از لیست خارج کنند.
۰۳:۳۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس یک مهاجم ششدانگ خارجی می‌خواهد. البته سرخ‌ها به شرطی می‌توانند بازیکن خارجی غیر آسیایی بگیرند که یکی از اوکراینی هایشان را از لیست خارج کنند. دیروز یک مهاجم اسپانیایی در تمرین پرسپولیس حاضر شد که البته معلوم نیست با درخواست برانکو آمده یا باشگاه.
تومی کوره‌آ بازیکن راپیدوین اتریش است که البته این فصل جایی در ترکیب اصلی راپید نداشته و فقط دو بازی به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است. او در یکی از همین دو بازی، تک گل تیمش در بازی حساس با رد سالزبورگ را زد.
توماس استبان کوره‌آ میراندا مشهور به تومی کوره‌آ بیشتر از یک مهاجم هدف، عادت دارد در پست مهاجم سایه بازی کند. او در فصل 12-2011، با زدن 14 گل و دادن 7 پاس گل در لیگ دسته دوم مورد توجه باشگاه‌های سطح اول این کشور قرار گرفت. یک سال بعد، به گرودیگ در بوندس‌لیگا اتریش رفت و فصل اول، 8 گل زد و 9 پاس گل داد که این نمایش موفق باعث شد به راپیدوین برود. کوره‌آ فصل اول 7 بازی در ترکیب اصلی راپیدوین بود و مجموعا 12 بار برای این تیم بازی کرد و 3 گل زد اما این فصل پس از مصدومیت هفته‌های ابتدایی، از ترکیب این تیم خارج شده و بیشتر بازی‌ها را به جای نیمکت، از روی سکو تماشا کرده است.
بهترین آمار کوره‌آ، زدن 17 گل در لیگ دسته دوم اتریش است. مهاجم 32 ساله راپیدوین که در لیست فروش باشگاه قرار گرفته، در دو سال اخیر آمار زیاد خوبی نداشته اما فرم او پیش از پیوستن به راپیدوین و سبک بازی‌اش، حداقل از پریموف به پرسپولیس برانکو شبیه‌تر است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری