اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۲۳۹
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «فدراسیون فوتبال به کمیته فنی متشکل از افراد موجه نیاز دارد.»
۰۲:۳۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| جعفر کاشانی درباره جلسه اخیر خود با مهدی تاج اظهار داشت: «آقای تاج از افراد آگاه و دلسوز فوتبال ایران است و در آن نشست حرف های خوبی مطرح شد که فکر می کنم نتایج خوبی را هم در پی داشته باشد. بالاخره باید بپذیریم که در این شرایط تعامل از چیز دیگری بهتر است و بر همین اساس مقرر شد تا آقای برانکو و کی روش رودررو صحبت کنند و به تعامل برسند.»
 
وی افزود: «همچنین صحبت بر سر این موضوع شد که فدراسیون فوتبال تمهیداتی را در نظر بگیرد تا سرمربی محترم تیم ملی ماهی یک بار با مربیان باشگاه ها جلسه ای را داشته و در آن نشست ها به تعامل برسند.»
 
کاشانی در ادامه گفت: «همه ما تیم ملی را در اولویت قرار می دهیم و افتخارآفرینی آن آرزویمان است اما این را هم باید در نظر گرفت که هر فردی در هر جایگاهی می بایست به ارزش های ملی بها بدهد.»
 
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: «در هر بخشی نیاز است تا کمیته ای فنی بر عملکرد مربیان نظارت داشته باشد و ما نیز در باشگاه پرسپولیس این بخش را به صورت فعال داریم. در فدراسیون فوتبال هم می توان با تشکیل کمیته ای فنی متشکل از پیشکسوتان دارای وجاهت اجتماعی و بضاعت علمی کار را به سمت موفقیت برد. در تمام دنیا از پیشکسوتان موجه در این زمینه استفاده می شود. از قدیم گفته اند که اگر در خانه ای بزرگتر باشد چالش ها نیز کمتر خواهد بود.»
 
کاشانی در پایان درباره علت غیبت مدیران باشگاه پرسپولیس در مراسم خاکسپاری مرحوم کاظم سیدعلی خانی گفت: «من خودم شخصا اطلاعی از زمان مراسم نداشتم و البته خود باشگاه قرار بود برنامه ای داشته باشد. بنده حدودا دو هفته قبل با مرحوم سیدعلی خانی دیداری داشتم و معتقدم که خیلی نجیب بود. اینها یادگاران پرسپولیس بعد از نسل ما بودند. البته از درگذشت مرحوم حبیب زرین نام هم خیلی ناراحت شدم چون او را هم چند روز قبل در مراسمی دیدم.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین