اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۱۷۸
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «مدیریت باشگاه و آقای قلعه نویی خیلی تلاش کردند تا سروش بماند اما تصمیم گیری با خود سروش بود.»
۱۶:۰۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی کیانی درباره حضور سروش رفیعی در پرسپولیس اظهار داشت: «از اینکه رفیعی از تراکتور رفت، ناراحتیم چون سروش بازیکن خوبی بود و مدت ها با هم بودیم و دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد. ان شاالله در تیم جدیدش موفق شود و خوش بدرخشد. هواداران ما هیچ وقت سروش را فراموش نمی کنند چون پسر باادب و با شخصیتی بود و برای تیم زحمت کشید.»

وی افزود: «مدیریت باشگاه و آقای قلعه نویی خیلی تلاش کردند تا سروش بماند اما تصمیم گیری با خود سروش بود. نمی دانم چرا اما قطعا خودش صلاح دانست به پرسپولیس برود. سروش صد در صد به پرسپولیس کمک می کند اما ما هم دو بازیکن توانمند به نام نوراللهی و عالیشاه جذب کرده ایم که آنها به ما کمک خواهند کرد. ما تیم کاملی هستیم. مثلا اگر من مهدی کیانی نباشم تیم ضربه نمی خورد چون ما بازیکنان خوبی داریم. ان شاالله امسال هر کسی شایسته قهرمانی بود به این مقام برسد.»

کاپیتان تراکتورسازی درباره دیدار آینده تیمش با استقلال خوزستان بیان داشت: «بازی سختی است چون آنها تیم خوبی دارند. همیشه در خوزستان برابر استقلال بازی کردن سخت بوده است ولی ما هم جای اشتباه نداریم و می خواهیم با قدرت نیم فصل دوم را آغاز کنیم.»

کیانی درباره جشن تولدش گفت: «من 30 ساله شدم و تشکر می کنم از همه کسانی که به من محبت کردند و تولدم را تبریک گفتند. شب گذشته هم در کنار خانواده ام بودم و جشن کوچکی گرفتیم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری