اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۱۲۸
مولایی وزنه بردار سنگین وزن کشورمان پس از شرکت در کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری گفت: سوء تفاهمی که پیش آمده بود با نقش موثر و حمایت‌های رییس فدراسیون برطرف شد.
۰۲:۵۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان در خصوص برگزاری دومین جلسه کمیته انضباطی افزود: در چند وقت اخیر سوء تفاهمی به وجود آمده بود که در دومین جلسه کمیته انضباطی با حمایت های پدرانه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و اعضای کمیته انضباطی برطرف شد. امیدوارم با پشتکار در تمرینات بتوانم مدال های ارزشمندی را برای کشورم بدست آورم تا این گونه از زحمات علی مرادی رییس فدراسیون تشکر کنم.

وی ادامه داد: پس از عدم حضور در بازی های المپیک 2016 همان گونه که تمامی ورزش دوستان و اهالی وزنه برداری مستحضر هستند، اتفاقاتی که برای خانواده ام افتاد من در شرایط ایده آل و مناسبی از نظر روحی قرار نداشتم بنابراین اگر به کسی بی احترامی کردم، دلجویی می کنم.از این پس می پذیرم که به ارکان و مسئولان فدراسیون وزنه برداری احترام بگذارم و به اصول و قوانین فدراسیون پایبند باشم.

مولایی خاطر نشان کرد: مطمئناً قصد نداشتم به هیچ شخصی یا ارگانی بی احترامی بکنم. بعنوان یک ورزشکار حرفه ای به مبانی اخلاقی پایبند خواهم بود برهمین اساس از تمام کسانی که برای بهبودیم تلاش کردند و مرا مورد حمایت خود قرار دادند و همچنین مردم ورزشدوست و خانواده وزنه برداری تشکر می کنم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری