اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۱۰۸
بررسی شرایط تیم ملی و دیدارهای که در پیش دارد نشان می دهد که فدراسیون فوتبال باید تدبیر کند تا دعوای بین دو سرمربی خارجی ختم به خیر شود.
۰۱:۴۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| استعفای کی روش معادلات فوتبال ایران را در حالی پیچیده تر کرد که قاعدتا نمی توان با آن موافقت کرد. در واقع کی روش دومین حلقه محاصره را هم به سوی برانکو روانه کرد تا جنگ سایبری این دو مربی در عمل ادامه داشته باشد و سفر مهدی تاج به امارات هم دردی را دوا نکرده است.

در رخداد این حوادث عجیب می توان به موارد زیادی اشاره کرد و دلایل زیادی را برشمرد اما واقعیت این است که در شرایط کنونی حتی اگر همه ایران هم موافق استعفای کی روش بودند این کار اشتباه بود چرا که درست وسط راه مقدماتی جام جهانی هستیم و کی روش در تمام این ماه ها اطلاعات زیادی از رقبا جمع کرده و البته تمرینات و برنامه ریزی های زیادی هم برای بازی های دور برگشت دارد که مربی جدید از هیچ کدام از آنها مطلع نیست.

به واقع تا مربی جدید بیاید و بخواهد به کار مسلط شود دو بازی اول را از دست داده ایم و راه صعودمان بسیار دشوار خواهد شد. با علم به این موضوع کی روش شطرنج خود را بازی کرد و باز هم برانکو را بیشتر تحت فشار قرار داد تا از مواضع خود عقب نشینی کند.

پایان این دوئل اصلا پیدا نیست و نمی توان  سرانجام آن را پیش‌بینی کرد اما به هم ریختگی اردوی تیم ملی در اینسوی میدان و حتی شکست عجیب سه بر یک پرسپولیس مقابل یک تیم ضعیف که نشان از عدم تمرکز این تیم داشت نشانه های خوبی نیستند.

پرسپولیس در آغاز ورود به دیدارهای لیگ قهرمانان آسیاست و در آنسو هم تیم ملی ایران در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا. شواهد و به هم ریختگی ها را که نگاه می کنیم به همان متن های قبلی می رسیم که این اتفاقات دو سر باخت است. یعنی هم پرسپولیس بازی را می بازد و هم تیم ملی.

به هر حال اتفاقات روزهای اخیر مهدی تاج  را متوجه روزهای سخت آینده کرد آنجا که او خواهد کوشید صلحی بر قرار کند و البته این صلح به این سادگی برقرار نخواهد شد. کما اینکه سفر به امارات رئیس هم تنها دست آوردش استعفای کی روش بود که کار را سخت تر کرد. استعفایی که از دقایق اول هم مشخص بود موافقت با آن بسیار سخت است و ریسک دار.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری