اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۹۷۵
به نظرمی رسد تلاش‌های باشگاه - اگر واقعا تلاشی صورت گرفته باشد - برای بیرون گذاشتن بازیکنان اوکراینی از لیست تیم نتیجه نداده و پلی یانسکی و پریموف در نیم فصل دوم هم دو جای مهم را در فهرست سرخ‌ها اشغال خواهند کرد.
۰۳:۵۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| به نظرمی رسد تلاش‌های باشگاه - اگر واقعا تلاشی صورت گرفته باشد - برای بیرون گذاشتن بازیکنان اوکراینی از لیست تیم نتیجه نداده و پلی یانسکی و پریموف در نیم فصل دوم هم دو جای مهم را در فهرست سرخ‌ها اشغال خواهند کرد.
هر چند شنیده می‌شود تلاش باشگاه برای رایزنی در خصوص فسخ قرارداد با این بازیکنان ادامه دارد اما شنیده شده چون هیچ درخواستی برای این بازیکنان و البته بصورت اخص پلی یانسکی نیامده آنها در پرسپولیس ماندنی شده‌اند.
جالب اینکه شنیده می‌شود پلی یانسکی و پریموف از دریافت چک‌های این باشگاه به دلیل اینکه مبلغ آن را کم می‌دانستند خودداری کردند و این موضوع به گوش مسوولان باشگاه پرسپولیس رسیده است. این موضوع ناراحتی مسوولان باشگاه پرسپولیس را در پی داشته و آن را به اطلاع مدیر برنامه‌های این دو بازیکن که در اوکراین حضور دارد رساندند. از طرف دیگر خانواده این دو بازیکن هم به ایران آمده و این موضوع کار را برای مسوولان باشگاه پرسپولیس برای کنار گذاشتن این دو اوکراینی سخت کرده است. آن هم در حالی که برانکو اعلام کرده به آنها نیازی ندارد و ترجیح می‌دهد خارجی‌های جدیدی جذب شوند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین