اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۹۷۱
روز گذشته باشگاه استقلال شرایط نامتعادلی را پشت سر گذاشت.
۰۳:۴۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| روز گذشته باشگاه استقلال شرایط نامتعادلی را پشت سر گذاشت. از  حضور تعداد چشمگیری از هواداران مقابل باشگاه گرفته که از وضعیت مدیریتی گله داشتند، تا شایعاتی که درباره جدایی برخی بازیکنان به گوش می‌رسید و در نهایت شایعه‌ای مبنی بر درخواست جدایی افتخاری که روی پایگاه اطلاع رسانی فوتسال منتشر شد. همه این اتفاقات موجب شد استقلال به لحاظ  آرامش روز خوبی را سپری نکند و در وضعیتی کاملا بحرانی قرار بگیرد. این شرایط در حالی که تیم باید خود را آماده و مهیای بازی با نفت تهران کند بسیار مخاطره‌آمیز است و تصمیم‌گیران باشگاه استقلال باید سریع‌تر اوضاع را سر و سامان دهند و مانع از بروز حواشی بیشتر شوند. به واقع اگر ناراحتی افتخاری از روند نقل و انتقالات و نرسیدن پول به باشگاه صحت داشته باشد، این باشگاه دوباره در آستانه تغییرات قرار خواهد گرفت.

سوای آن شعارهایی که هواداران استقلال در مقابل در باشگاه استقلال سر دادند و خبرهای تایید نشده جدایی بازیکنانی همچون کاوه رضایی و بختیار رحمانی، آنچه بیشتر جلب توجه می‌کرد، شایعه کناره‌گیری سیدرضا افتخاری از باشگاه استقلال بود. جایی که یکی از سایت‌های مرتبط با افتخاری چنین نوشته بود: «از باشگاه استقلال خبر می‌رسد رضا افتخاری تمایل شدیدی به جدایی از این باشگاه و بازگشت به کمیته فوتسال از خود نشان می‌دهد. افتخاری یکی از انتخاب‌های عجیب برای پست مدیرعاملی باشگاه استقلال بود ولی حضورش در این باشگاه نیز نتوانست مشکلات آبی‌ها را کاهش دهد و اتفاقا به‌ خاطر درگیری در هیات مدیره و اظهار نظرات تند و عجیب افتخاری، آبی‌ها بیشتر وارد حاشیه شدند.به لحاظ مالی نیز شاهد تحول چشمگیری در این باشگاه نبودیم و از نظر خرید بازیکنان سرشناس هم، اتفاق خاصی قرار نیست رخ بدهد. از این رو، افتخاری در تلاش برای جدایی است.» این خبر را سایتی روی خروجی خود قرار داده که پیش‌ترها به دلیل حضور افتخاری در بخش فوتسال ارتباط بسیار نزدیکی با وی داشت. گرچه تا حدودی مدیریت در این خبر زیر سوال رفته اما پیدا است که افراد نزدیک به مدیرعامل باشگاه استقلال خبرهایی از احتمال کناره‌گیری او به دلیل مشکلات مالی از مدیرعاملی باشگاه استقلال دارند.
خبری که اگر به واقعیت مبدل شود، خوشایند استقلال نیست و بار دیگر این باشگاه را در آستانه تغییرات قرار خواهد داد. حتی اگر به خواست هواداران معترض دیروز توجه شود و مدیری که آنها نامش را می‌آوردند دوباره به استقلال بازگردد، بدون شک با این حواشی ریز و درشت و مشکلات مالی که افتخاری را هم در آستانه جدایی قرار داده، نمی‌شود انتظار معجزه‌ای از مدیران بعدی داشت.
در حال حاضر حساب باشگاه استقلال به دلیل شکایت سبک دست مسدود شده و پولی در اختیار این باشگاه نیست که برای جذب بازیکن جدید اقدام کند. اگر می‌بینید که تیموریان هم عزمش را جزم کرده تا دوباره به استقلال بازگردد این بازگشت ریشه در شرایط خاص آندو در ماشین‌سازی دارد و او هرگز به دنبال دریافت مطالبات عجیب و غریب نیست و استقلال این بازیکن را با رقم بسیار معقولی جذب خواهد کرد اما در راستای جذب دیگر بازیکنان عملا هیچ اقدامی نشد و باشگاه استقلال نتوانست مطابق با انتظارهایی که وجود دارد پیش برود.
بخشی از ناراحتی هواداران از این نقطه نشات می‌گیرد و اگر افتخاری خود روز گذشته در مقابل معترضان حاضر می‌شد و با آنها درباره مشکلات مالی حرف می‌زد شاید آنها هیچ گاه شعارهایی بر علیه‌اش نمی‌دادند. واقعیت این است که افتخاری خود نیز با مشکلاتی مواجه است که سایت نزدیک به او در حوزه فوتسال به آن اشاره کرده است. اینکه افتخاری تا به امروز کوشیده خودش را به‌عنوان مشاور در فوتسال هم حفظ کند و بارها درباره فوتسال هم مصاحبه کرده، ریشه در همین تمایلاتش برای بازگشت به آن بخش دارد و اگر به واقع او تصور می‌کند که در استقلال با بن‌بست مواجه شده باید کاری کرد. البته در شرایط فعلی رفتن افتخاری هیچ سودی برای استقلال ندارد. آنچه استقلال را در مسیر آرام‌تری قرار می‌دهد این است که تا حدودی بودجه در اختیار افتخاری قرار بگیرد تا او بتواند در نیم فصل استقلال را تقویت کند. استقلال در حال حاضر به بازیکن نیاز دارد اما تا به امروز اتفاق خاصی رخ نداده است. رفتن زهیوی که مد نظر منصوریان هم بود یکی از شکست‌های استقلال در نقل و انتقالات بود، ایمان مبعلی هم که نتوانست به استقلال بیاید چون این باشگاه پولی برای پرداخت رضایتنامه‌اش نداشت. ماجرای شهباززاده هم که به بن‌بست خورد تا عملا مدیریت جدید در جذب بازیکنان ناکام بماند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری