اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۹۰۵
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی پرهیجانی بود و موقعیت‌های زیادی خلق شد و 6 گل زده شد که نشان از جذابیت بازی بود.
۱۶:۴۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین فرکی پس از تساوی 3 بر 3 مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری گفت: در هوای نسبتا سرد تبریز زحمت کشیدید و بازی را پوشش دادید و بازی خوبی هم بود. خوب شروع کردیم. با شناختی که از حریف داشتیم. تمرینات‌مان را قبل از بازی پیگیری کرده بودیم و بهتر از ماشین‌سازی هم بازی کردیم و آماده پیروز شدن بودیم اما این اتفاق نیفتاد. بازی پرهیجانی بود و موقعیت‌های زیادی خلق شد و 6 گل زده شد که نشان از جذابیت بازی بود. در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم و نیمه اول روی دو شوت دو گل خوردیم و یک بار هم توپ به تیر دروازه ما خورد.

وی ادامه داد: امیدوار بودیم در نیمه دوم دو گل را جبران کنیم که با شروع خوب در نیمه دوم دو گل زدیم و دو سه موقعیت از دست دادیم و یک اشتباه از جانب دفاع ما باعث شد که گل بخوریم. خوشبختانه روی یک پنالتی گل زدیم که بعد از 10 نفره شدن حریف کار برای حریف‌ سخت تر شد. اگر دقت می‌کردیم سه امتیاز را می‌گرفتیم با این حال بازی باخته را مساوی کردیم و یک امتیاز گرفتیم. اولویت ما سه امتیاز بود ولی یک امتیاز هم با توجه به میزبانی حریف بد نبود.

فرکی در مورد اینکه  زمین مسابقه یخ زده بود در نیمه دوم خوب شدید و بین دو نیمه به بازیکنان‌تان چه گفتید، اظهار داشت:  شرایط بازی خطرناک بود. ممکن بود هر بازیکنی مصدوم شود.هر دو تیم ممکن بود ضرر کنند. بین نیمه آنچه را اعتقاد داشتیم این بود که سزاوار باخت نیستیم. گردش توپ را داشتیم و ضعف گلزنی ما هم برطرف شد و طلسم گلزنی ما شکسته شد. بازیکنان باور داشتند که اگر ببازیم دلیلش حریف نیست و اشتباه خودمان است. در نیمه دوم بازیکنان با این باور شروع کردند و تغییر تاکتیک دادند و پیروز شدیم. ضمن اینکه درمورد ضعف خط دفاع هر دو تیم را گوشزد کردید که آمار گل‌های خورده ماشین سازی و سایپا خوب نیست که این تعداد گل خوردیم. نسبت به ماشین‌سازی نظری ندارم اما تیم ما اشتباهاتی را در خط دفاع تکرار کردیم که با توجه به اینکه کار کردیم این اشتباهات بازهم رخ می دهد. غفلت می‌کنیم و به طور فردی اشتباه داشتیم که این ضعف فردی بازیکن است که این تعداد گل می‌خوریم.

سرمربی سایپا در مورد رتبه این تیم در پایان فصل، گفت: تلاش می‌کنیم در نیمه اول جدول قرار بگیریم. یک نیم فصل هم گذشته است و اگر بتوانیم دو سه بازیکن دیگر جذب کنیم در نیمه اول جدول قرار بگیریم  امسال عملکردمان قابل قبول خواهد بود. هرچند در ابتدای فصل می‌گفتیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنیم. در لیگ این فرصت از دست ما رفته است. در جام حذفی هم حذف شدیم. سخت بتوانیم در لیگ برتر سهمیه آسیایی بگیریم. اگر میانه جدول قرار بگیریم رتبه‌مان قابل قبول خواهد بود. نیمه اول به بالا خوب است، ششم، هفتم و هشتم بشویم خوب است.

فرکی در مورد  جذب بازیکنان جوان، گفت: شاید بازیکنان شاخص بیاورند و داشتن تیم پرمهره هم تضمینی برای نتیجه گرفتن نیست. اعتقادم این است که با مجموعه‌ای که بتواند به فوتبال کشورمان خدمت کند. در خط حمله بازیکنان جوان را دیدید. بازیکنی مثل سلیمانی را گرفتیم و یا جعفری که هر دو جوان هستند و موقعیت‌گلزنی داشتند. بازیکنان دیگر هم مثل شجاعی، علی قلی، سلطانی‌مهر و... هستند. مهدی ترابی هم ملی پوش مان است. اگر بتوانیم با این بازیکنان‌مان نتیجه‌ای شایسته کسب کنیم و با این تیم چهارم و پنجم شویم کار بزرگی انجام داده‌ایم. بازیکن50 ، 100 میلیونی داریم و بازیکن 600 میلیونی هم داریم اما تیم‌های دیگر بازیکن یک و دو میلیاردی دارند اما نتیجه‌ای هم نگرفتند و بازیکنان را رد کردند. در شرایط فعلی دوست دارم اول نتیجه بگیریم و همراه با نتیجه چند بازیکن را به فوتبال‌مان معرفی کنم. 

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری