اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۸۹۴
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: از هواداران می‌خواهیم نگران نباشند چرا که صنعت نفت آبادان تحت هیچ شرایطی سقوط نمی‌کند.
۱۵:۵۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی نفت آبادان، فیروز کریمی در مورد شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان، گفت: مانند سایر تیم‌ها، تیم‌ ما هم نسبت به تقویت خود در فرصت نقل و انتقالات اقدام خواهد کرد. در حال حاضر علیرضا نورمحمدیِ با تجربه را به جمع تیم اضافه کردیم و به دنبال سه تا چهار بازیکن دیگر هستیم. به جز مهاجم کلمبیایی که به صورت توافقی از تیم جدا شد، خروجی نداریم. میلاد جهانی و مصطفی احمدی که متاسفانه با مصدومیت مواجه شدند را از لیست خارج می‌کنیم تا بتوانیم از جای خالی آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت تصریح کرد: بازیکنان‌مان سطح کیفی خوبی دارند. می‌توانیم با تقویت تیم، فوتبال زیباتر و تماشاگرپسندتری ارائه کنیم. بنای تغییر در کادر فنی فعلی را نداریم. کادر فنی حالِ حاضر یکدل، با تجربه و حرفه‌ای هستند که در ادامه فصل از کمک آنها بهره خواهیم برد. ممکن است با اضافه شدن یک مربی دیگر کادر فنی تیم را تکمیل‌تر کنیم.

وی  افزود: از هوادران می‌خواهیم نگران نباشند زیرا تیم محبوب‌شان امسال تحت هیچ شرایطی سقوط نخواهد کرد. بازی‌های سختی در پیش داریم. دیگر تیم‌ها هم برای حفظ شرایطشان تلاش می‌کنند. تیم‌های با تجربه‌تر برای جایگاه‌های بالا در جدول و تیم‌های جوان‌تر در صدد حفظ خود در لیگ هستند. ما تیمی هستیم که شرایط و پتانسیل حضور در لیگ را داریم. برنامه سه ساله تدوین شده باشگاه نیز بر همین اساس استوار است. سال اول تیم را در لیگ حفظ خواهیم کرد. سال دوم تلاش برای حضور در نیمه بالایی جدول و ارتقای رتبه خواهد بود. در سال سوم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم.

سرمربی صنعت نفت خاطر نشان کرد: گرفتن سهمیه آسیایی در سالهای آینده دور از دسترس تیم صنعت نفت نیست. در صورتی که بتوانیم تنش‌ها و حاشیه‌ها را از تیم دور نگه داریم مطمئناً می‌توانیم در این راه موفق بشویم. باشگاه صنعت نفت، امکانات و ملزومات یک باشگاه حرفه‌ای را در حد متعارف داراست. همین امکانات و ویژگی‌ها را تیم‌هایی مانند سایپا و صبا دارند. این تیم‌ها موفق به کسب سهیمه شدند. تیم ما هم می‌تواند. اگر درکنارهم باشیم، تمرکز خود را حفظ و با برنامه حرکت کرده و وارد حاشیه نشویم، ما هم خواهیم توانست.

کریمی ادامه داد: اگر تیم پاس قهرمان آسیا و تیم استقلال اهواز نایب قهرمان لیگ شد ناشی از یکدلی هواداران، بازیکنان و سایر ارکان تاثیرگذار بود. من در استان خوزستان روزهای خوبی داشتم. با شرایط حال حاضر آشنایی کامل دارم. انتظار دارم طرفداران تیم ما مانند هواداران فولاد و استقلال خوزستان با تمام قدرت از تیمشان حمایت کرده و پای کار باشند. این که پیش از دیدن نتایج راجع به تیم‌مان قضاوت کنیم صحیح نیست. مطمئن باشید با همین بازیکنان ضمن حفظ تیم، فوتبال ناب آبادانی را از خود به نمایش می‌گذاریم. در کنار آن نتایج قابل قبولی خواهیم گرفت. هواداران مطمئن باشند تیم‌مان با ابرو در لیگ حفظ خواهد شد. ان شاء الله تیم صنعت نفت ارائه‌گر نوع بازی خواهد بود که همه از نام، سابقه، و پیشینه آن انتظار دارند.

وی به برنامه تمرینات تیم اشاره کرد و گفت: ناچاریم برای رسیدن به شرایط فنی مورد انتظار، در روز سه جلسه تمرین داشته باشیم. یک جلسه کلاس تئوری و دو جلسه کار بدنی داریم. تکنیک‌های فردی دستور جلسات تمرین صبح‌مان است و بعد از ظهر روی تاکتیک‌های تیمی تمرکز داریم. البته به شرط آن که طراوت و شادابی بدن بازیکنان حفظ شود و در روز مسابقه شاداب باشند این برنامه را تا زمان مناسب ادامه خواهیم داد. فکر می‌کنم با 40 جلسه تمرین به خواسته‌هایمان می‌رسیم.

وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه در آبادان پیشکسوتان سرشناسی داریم که همبازی خود من بودند و بعضاً همچنان دوست من هستند. از این بزرگواران دعوت می‌کنم اگر پیشنهادی برای ارتقای نتایج و کیفیت تیم دارند آن را با ما در میان بگذارند تا از تجربیات آنها در این خصوص استفاده کنیم. در تمریناتم بر روی این عزیزان باز است و منتظر حضور نزدیک و صمیمانه‌ آنها خواهیم بود. این تعامل در همه استان‌ها و تیم‌هایی که سابقه فعالیت داشتم در کارنامه‌ام ثبت است و در آبادان هم به غیر از آن نخواهد بود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری