اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۸۴۱
سلطان فوتبال ایران از سرمربی کروات پرسپولیس خواست که به مصاحبه هایش علیه سرمربی تیم ملی پایان دهد.
۱۱:۰۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس تهران در حالی با نتیجه غیرمنتظره 3 بر یک در بازی دوستانه مغلوب تیم گمنام پاراگ شد که رامین رضاییان به دلیل مصدومیت نتوانست بیش از 40 دقیقه در زمین دوام بیاورد.

 

مدافع ملی پوش پرسپولیس در دقیقه 40 از ناحیه کمر احساس درد و ناراحتی کرد و به همین خاطر از زمین خارج شد که اتفاقا بلافاصله پس از خروج او پاراگ موفق به گلزنی شد!

 

رضاییان به رختکن رفت تا به درمان کمر مصدوم خود بپردازد ولی وقتی متوجه شد علی پروین هم یکی از تماشاگران این بازی دوستانه است نزد اسطوره پرسپولیسی ها رفت.

 

رضاییان بابت مصاحبه های همیشگی پروین و حمایت از خودش از اسطوره پرسپولیس تشکر کرد. پروین هم از آمادگی بدنی و عملکرد رضاییان تعریف و به او توصیه کرد شرایط کنونی اش را با تمرینات اختصاصی و دوری از حواشی حفظ کند.

 

پس از پایان بازی هم پروین به همراه برانکو ایوانکوویچ و علی اکبر طاهری جلسه ای را تشکیل دادند که محور صحبت های آنها درباره اختلاف های میان کارلوس کی روش و برانکو بود.

 

این طور که به نظر می رسید صحبت ها خیلی باب میل برانکو نبود که با چهره ای عصبی به صحبت های طاهری و پروین گوش می داد.

 

گفته می شود پروین از برانکو درخواست کرده که از این به بعد درباره کی روش مصاحبه ای انجام ندهد و همه چیز را به باشگاه محول کند. یعنی اگر قرار است اعتراضی نسبت به تصمیمات کی روش انجام شود باشگاه پرسپولییس باید وارد عمل شود نه شخص برانکو.

 

البته سرمربی سرخپوشان این مهم را از سوی پروین پذیرفت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری