اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۸۲۲
کارگزار فعال در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «نساجی بابت همین موضوع خواستار محرومیت عباس زاده شد که من به عنوان وکیل محمد دفاعیه ای تنظیم کردم و پرونده بسته شد.»
۰۹:۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| عبدالصمد ابراهیمی در صفحه اجتماعی خود به ادعای باشگاه ذوب آهن برای دریافت پول از پرسپولیس بابت حق رشد محسن مسلمان و یا اقدام به بازگرداندن این بازیکن، واکنش نشان داده است.

 

ابراهیمی نوشت:

 

«سعید آذری اعلام کرده پرسپولیس یا حق رشد محسن مسلمان را بپردازد یا این بازیکن را برگرداند. همواره برای سازندگی در فوتبال احترام قائل بوده و هستم و این حق باشگاه های سازنده است که بابت پرورش بازیکنان، حق و حقوقی داشته باشند.

 

در این میان نمی دانم آذری کدام حق رشد یا همان حق آموزش را مطالبه می کند؟ حق رشد به بازیکنانی تعلق می گیرد که در یک باشگاه پرورش یافته و قبل از بیست و سه سالگی روانه تیم دیگری شوند. در این حالت باشگاه گیرنده، باید بیست درصد قرارداد جدید بازیکن را به باشگاه قبلی و پرورش دهنده پرداخت کند.

 

محسن مسلمان در لیگ سیزدهم به عنوان بازیکن قرضی به تیم ما آمد و بازیکن قرضی حق رشد ندارد. سال قبل هم که قطعی به تیم ما آمد بازیکن زیر بیست و سه سال نبود و قاعدتا حق آموزش و رشد شامل او نمی شد.

 

اگر منظور از مطالبه وجه، توافق احتمالی برای صدور رضایت نامه بازیکن بوده باشد این موضوع ارتباطی به بازیکن ندارد که محروم شود یا قرار باشد برگردد.

 

یک بار نساجی بابت همین موضوع و عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه محمد عباس زاده خواستار محرومیت او شد که من به عنوان وکیل محمد دفاعیه ای تنظیم و اعلام نمودم این موضوع ارتباطی به بازیکن ندارد و پرونده بسته شد.

 

نکته دیگر اینکه وقتی ضمان نقل ذمه به ذمه (و نه ضمان ضم ذمه به ذمه) صورت می گیرد متعهد اول مبری می شود. سازمان لیگ پرداخت این بدهی را ضمانت کرده تا از محل مطالبات پرسپولیس بپردازد، پس طرف حساب ذوب، سازمان لیگ است.

 

و در انتها: محسن زمانی که به پرسپولیس برگشت باید از ذوب آهن حق افت می گرفتیم. بنده خدا آنقدر در ذوب با مشکلات مواجه بود که داشت فوتبال یادش می رفت و خدا را شکر آمد و با اراده خودش ستاره ما شد.

 

پ ن: محسن داداش همین فرمون برو. کارت بیسته.»

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Netherlands
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
من نمیدونم این آذری از جون پرسپولیس چی میخواد چرا کسی جوابشو نمیده
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین