اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۸۱۲
سروش رفیعی با پیشنهادی رسمی از سوی یك باشگاه قطری روبه‌رو شد. رفیعی كه یكی از پرسروصداترین بازیكنان در بازار نقل‌وانتقالات محسوب می‌شود تیم‌های تراكتورسازی، فولاد و پرسپولیس را خواهان خود می‌بیند اما نیم‌نگاهی هم به تیم‌های خارجی دارد...
۰۴:۳۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سروش رفیعی با پیشنهادی رسمی از سوی یك باشگاه قطری روبه‌رو شد. رفیعی كه یكی از پرسروصداترین بازیكنان در بازار نقل‌وانتقالات محسوب می‌شود تیم‌های تراكتورسازی، فولاد و پرسپولیس را خواهان خود می‌بیند اما نیم‌نگاهی هم به تیم‌های خارجی دارد. در حالی كه او این روزها همراه با تیم‌ملی در اردوی دبی به سر می‌برد، روز گذشته یك پیشنهاد رسمی از باشگاه السیلیه دریافت كرد و گفته می‌شود مسئولان این باشگاه قطری به‌زودی به تهران می‌آیند تا با سروش مذاکره کنند. البته رفیعی با هماهنگی نهادهای مختلف همراه تیم‌ملی راهی خارج از کشور شده است و برای مذاکره با تیم‌های خارجی فعلا مجوز خروج از کشور را ندارد تا کارت پایان‌خدمت او صادر شود. از سوی دیگر برخی خبرگزاری‌ها ادعا كرده‌اند سروش رفیعی مورد توجه باشگاه چونبوك موتورز كره هم قرار دارد، اگرچه هنوز با این باشگاه وارد مذاکره نشده است.

هدایتی، چك، سروش؛ مثلث پیچیده
برانكو روز گذشته از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست تا به محض بازگشت تیم‌ملی از سفر دبی، مذاكره با سروش رفیعی را از سر بگیرند. سروش در روزهای گذشته تا حدود زیادی به باشگاه پرسپولیس نزدیك شده بود اما اتفاقات اخیر تا حدود زیادتری او را از این باشگاه دور كرده است. برانكو از طاهری درخواست كرده آخرین تیرهای تركش خود را برای جذب این بمب بزرگ نقل‌وانتقالات انجام دهد. این در حالی است كه حسین هدایتی نقش مهمی در مذاكرات باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی ایفا می‌كرد به نظر می‌رسد این روزها در دسترس نباشد و همین باعث توقف پروژه جذب بمب نقل‌وانتقالات شده است.
اگر قول‌وقرارهای مالی هدایتی با رفیعی شكل جدی پیدا می‌كرد او بسیار به پیراهن پرسپولیس نزدیك‌تر می‌شد اما با شرایط جدید این ماجرا به مشكل بزرگی برای پرسپولیسی‌ها بدل شده است. معلوم نیست طاهری با كدام پول قرار است خواسته سرمربی اش را برآورده كند و سروش را از رفتن به السیلیه قطر منصرف سازد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین