اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۸۰۶
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: «مصلح همین الان این توانمندی را دارد که سمت چپ تیم ملی شایستگی‌هایش را به نمایش بگذارد، او حتی می‌تواند در بهترین تیم های اروپایی هم بازی کند.»
۰۴:۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  علی نظرمحمدی در خصوص انتقال شایان مصلح به پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود این باشگاه درخواست رضایت‌نامه 500 میلیونی از باشگاه پرسپولیس داشته است، اظهار داشت: «شایان مصلح با سپیدرود قرارداد سه ساله دارد. وکالت انتقال مصلح با من است. باشگاه پرسپولیس درخواست کتبی خودش را ارائه داده و در مقابل هم باشگاه سپیدرود شرط خودش را برای انتقال این بازیکن اعلام کرده است. اگر واقعا خواهان این بازیکن هستند باید نامه نگاری و جلساتشان را پیگیری کنند تا به یک نتیجه خوب برسیم.»
 
وی افزود: «شایان مصلح یکی از عوامل موفقیت و ستون‌های تیم سپیدرود است و روی او سرمایه‌گذاری شده است. او همین الان این توانمندی را دارد که سمت چپ تیم ملی شایستگی‌هایش را به نمایش بگذارد. حتی می‌تواند در بهترین تیم های اروپایی هم بازی کند.»
 
سرمربی سپیدرود در ادامه تصریح کرد: «ما به عنوان تیم صدرنشین به تمام بازیکنان‌مان نیاز داریم اما نمی‌خواهیم جلوی پیشرفت کسی را بگیریم. دوست داریم مصلح پیشرفت کند اما باید منافع باشگاه سپیدرود هم تأمین شود. تیم ما مشکل مالی دارد و اگر قرار است این انتقال صورت بگیرد باید برخی از مشکلات ما هم برطرف شود.»
 
نظرمحمدی در پایان گفت: «باشگاه پرسپولیس هم باید این را بداند که مصلح جزو سرمایه‌های سپیدرود است. این باشگاه به راحتی نمی‌خواهد سرمایه خودش را از دست دهد. با همه این تفاسیر ما حاضر شدیم که همکاری لازم را با باشگاه پرسپولیس انجام دهیم ولی آنها هم باید منافع باشگاه سپیدرود را تامین کنند. همچنین من تنها مسئول فنی این تیم هستم و نمی‌توانم در تخفیف دادن برای شایان مصلح دخل و تصرفی داشته باشم و مسئولان باشگاه باید نظر نهایی را بدهند.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری