اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۸۰۴
سرمربی استقلال خوزستان گفت: «نبود زهیوی خیلی به ضرر تیم‌مان خواهد بود اما سعی می‌کنیم با بازیکنان دیگر جای او را پر کنیم.»
۰۴:۱۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  رحیم زهیوی بعد از جدایی از استقلال خوزستان، راهی قطر شد و با مسئولان باشگاه الشحانیه مذاکره کرد. این مذاکرات زیاد طول نکشید که در نهایت توافقات لازم صورت گرفت تا قرارداد رسمی بین 2 طرف امضا شود.
 
ظاهرا مهاجم ملی‌پوش خوزستانی، بعد از اینکه توافق کرد، دلتنگ هم‌تیمی‌هایش شد و با آنها تماس گرفت. او در تماس با بازیکنان استقلال خوزستان از بازگشت به اهواز و تیم آبی خوزستانی صحبت کرده بود که سیروس پورموسوی مانع از آن شد.
 
پورموسوی که برای حضور در کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای و همچنین اردوی تیمش در تهران، این روزها در پایتخت به سر می‌برد، درباره شرایط رحیم زهیوی، وضعیت تیمش، کلاس‌های مربیگری و ... صحبت می‌کند.
 
* از رحیم زهیوی خبر دارید؟ انگار گفته بود نمی‌خواهد در قطر بماند؟
- بله، رحیم زهیوی در یکی، 2 روز گذشته بارها با بازیکنان تیم تماس گرفته و گفته که می‌خواهد برگردد. او خیلی دلتنگ شده بود و نمی‌خواست بماند که بازیکنان از من خواستند با رحیم صحبت کنم. من هم با او تماس گرفتم و گفتم نمی‌گذارم برگردد چون او باید پیشرفت کند. ما از اینکه بازیکنی مثل رحیم زهیوی را از دست دادیم خیلی ناراحتیم اما می‌دانم حضور او در لیگ قطر، انگیزه زیادی برای بازیکنان خوزستانی خواهد بود. چون حالا آنها می‌دانند از تیم‌های خوزستانی هم می‌توانند به تیم ملی برسند و حتی لژیونر شوند. رحیم بازیکن باتعصبی است که به خاطر همین تعصبش قصد داشت برگردد که به او اجازه ندادیم.
 
* به هر حال این مساله دلتنگی روی بازیکنان شما هم تاثیر دارد...
- بله، به هر حال رحیم و محمد طیبی همیشه با هم بودند و دوری از هم برایشان کمی سخت است. در این مدت هم این 2 بازیکن بیشتر از هر وقتی با هم در ارتباط هستند. چون ارتباط تنگاتنگی با هم داشتند و مثل برادر می‌مانند. هر 2 طرف از این دوری خیلی نارحتند اما این دوری‌ها ان‌شاءا... با خبرهای خوبی همراه خواهد شد. اینکه رحیم سفیر خوبی برای فوتبال ایران خواهد بود. خدا را شکر لیگ قطر به لحاظ امکانات و حتی توجه، بهتر از لیگ امارات است که امیدوارم زهیوی در آنجا موفق باشد.
 
* زهیوی یکی از بازیکنان اصلی تیم‌تان بود، رفتن او به تیم ضربه نمی‌زند؟
- در کلاس مربیگری که امروز داشتیم مدرس خارجی که آمده بود نکته جالبی را بیان کرد. اینکه در هر تیمی 6 بازیکن هستند که رکن اصلی تیم را تشکیل می‌دهند. ما تقریبا به این ایده‌آل رسیدیم و چند بازیکن به لحاظ آماری بیشتر از دیگر بازیکنان در زمین حضور دارند که باید حواس‌مان باشد آنها آسیب نبینید چون آنها ارکان اصلی تیم به حساب می‌آیند. نبود زهیوی خیلی به ضرر تیم‌مان خواهد بود اما سعی می‌کنیم با بازیکنان دیگر جای او را پر کنیم.
 
* در بین این 6 بازیکنی که بالاتر از دیگر بازیکنان در زمین حضور داشتند، رحیم زهیوی و عزت‌ا... پورقاز هم حضور داشتند که آنها را از دست دادید؟
- ما رفتن عزت‌ا... پورقاز را هم به فال نیک می‌گیریم. هدف ما نگاه بیشتر به استقلال خوزستان است چون او یک بازیکن ملی‌پوش بود. خدا را شکر او هم در تیم خوب کار کرد و یکی از بهترین‌های تیم ما بود. امیدواریم پورقاز هر تیمی می‌رود موفق باشد.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری