اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۷۹۶
باشگاه‌های چینی در 2 سال اخیر رکورد های ترانسفر را بالا و پایین می‌کنند.
۰۳:۵۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| باشگاه های چینی که در 2 سال اخیر رقم ترانسفر و قرارداد بازیکنان را به شکل سر سام آوری جا به جا کرده اند با واکنش دولت مواجه شدند.

سخنگوی دولت چین در این‌باره گفت: به نظر می رسد باشگاه ها در مورد ترانسفر با ضعف برنامه یا مشکل مدیریت هزینه مواجه هستند که به این راحتی پول ها خود را دور ریز می‌کنند.

وی ادامه داد: فقدان قانون کارآمد با عث شده تا باشگاه‌ها در خرید بازیکن زیاده‌روی کنند و ما در پی آن هستیم تا قانونی وضع کنیم تا باشگاه ها بر اساس سقف قرارداد بازیکنان ستاره‌ متقاعد به حضور در چین کنند.


از حقوق هفتگی 300 هزار یور تا به بالا و رقم قرارداد 41 میلیون یورویی توس که وی را به پر درآمد‌ترین بازیکن جهان مبدل کرده باعث شده جاذبه بالایی برای حضور ستاره‌ها در خاور دور ایجاد شود.

ژی جین پینگ ادامه داد: با برنامه‌ای که باشگاه در پیش گرفته اند لیگ چین در آینده نزدیک و حداقل 50 سال آینده به یکی از لیگ‌های معتبر جهان مبدل خواهد شد اما نباید در وضعیت اقتصادی کنونی پول‌هایشان را آتش بزنند و اگر این روند را ادامه دهند مجبور می شویم وارد عمل شویم و مقابل آنها بایستیم.شک نکنید در ماه‌های آینده در چارچوب قانون باشگاه‌ها به جذب بازیکن خواهند پرداخت.این رقم‌ها غیر قابل باور و در عقل نمی گنجد باید تمام این نقل و انتقالات قابل هضم و معقول باشد.

سخنگوی دولت چین ادامه داد: فصل گذشته رقم ترانسفر در سال 4 بار متوالی شکسته شد و تا جایی که امکان دارد باید خود باشگاه‌ها با منطق وارد عمل شودند در غیر اینصورت مجبور به محرومیت و حتی اخراج آنها از لیگ خواهیم شد.


مسئول رده‌بالای دولتی چین از زمان و تاریخ معینی برای اجرا این دستور خبر نداد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: لیگ چین
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین