اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۷۱۱
باشگاه دیناموزاگرب کرواسی اعلام کرده است علی کریمی بازیکن ایرانی این تیم را به صورت قرضی به سپاهان نمی‌دهد. کریمی برای برگزاری جلسه با مسئولان دینامو به کرواسی رفته است.
۱۵:۰۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علی کریمی که این فصل از سپاهان عازم تیم دیناموزاگرب کرواسی شد، با این تیم قرارداد سه ساله ای امضا کرد ولی فرصت زیادی برای حضور در تیم اول دینامو پیدا نکرد و بیشتر با تیم دوم این باشگاه تمرین می کرد.

همین موضوع باعث شد تا کریمی به فکر بازگشت به لیگ ایران بیافتد و مسئولان باشگاه سپاهان را در جریان تصمیم خود قرار داد. سپاهانی ها در نامه اول خود به باشگاه دیناموزاگرب خواهان جذب قرضی کریمی برای نیم فصل شدند که این درخواست با مخالفت باشگاه کُروات مواجه شد.

مهدی اخوان سرپرست تیم سپاهان در این خصوص گفت: کریمی خودش مایل است که به سپاهان برگردد. ما او را برای نیم فصل می خواستیم که دیناموزاگرب اعلام کرد تنها  در صورتی راضی به جدایی کریمی می شود که به صورت قطعی وی را به خدمت بگیریم نه قرضی.

سرپرست سپاهان افزود: بر همین اساس ما نامه دوم خود را به باشگاه دینامو فرستادیم و خواهان جذب قطعی و کامل کریمی شدیم. این بازیکن هم به کرواسی رفته تا با مسئولان این باشگاه مذاکره کند تا به سپاهان برگردد.

اخوان در پاسخ به این سئوال که با این حساب جذب کریمی برای سپاهان گران تمام می شود، خاطرنشان کرد: ما دلمان می خواهد کریمی به سپاهان برگردد. این بازیکن خودش هم خیلی دوست دارد به سپاهان بیاید. با این حساب هم مشکل تیم حل می شود و هم به کریمی از نظر روحی و وروانی کمک می شود.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان کریمی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری