اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۷۰۱
سرمربی سابق سپاهان اصفهان و جدید الشحانیه قطر در اولین نشست خبری خود عنوان کرد که برای نجات این تیم قطری از بحران آمده است.
۱۳:۵۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| ایگور استیماچ، سرمربی سابق سپاهان اصفهان که به تازگی هدایت الشحانیه قطر را برعهده گرفته است در اولین کنفرانس خبری خود عنوان کرد که برای نجات این تیم قطری آمده است.

استیماچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل معیذر گفت: دیدار مقابل معیذر آغاز راه واقعی ماست. به این تیم آمدم تا این تیم را نجات دهم و هر کسی که نمی‌خواهد در این مسیر باشد تیم را ترک کند. بسیار خوشحالم بازیکنان در این مدت کوتاه پیشرفت کردند و من به ادامه مسیر خوش بین هستم. زمانی برای هدر دادن نداریم زیرا بازی‌ها بسیار فشرده است.

وی افزود: این را می‌توانم بگویم که در این بازی در خط دفاعی و هجومی بهترین عملکرد را خواهیم داشت. دیدار با الریان دیگر گذشت. ما به بازیکن بازیساز بیشتری در میانه زمین نیاز داریم. دو بازیکن جدید در خط حمله جذب کردیم که می‌توانند در کنار فهد خلفان به تیم کمک کنند. در طی بازی تلاش می‌کنیم تا توپ از آن ما باشد و حفظ توپ را اولویت تیمش قرار خواهم داد.

رحیم زهیوی، مهاجم سابق استقلال خوزستان یکی از دو خرید جدید استیماچ در این فصل است. البته مهرداد پولادی نیز در ترکیب الشحانیه حضور دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری