اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۶۳۹
در حالی که به نظر می‌رسید سروش رفیعی مهم‌ترین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشد و برانکو به بازیکن مورد علاقه‌اش برسد اما شاید این انتقال انجام نشود.
۰۵:۰۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که به نظر می‌رسید سروش رفیعی مهم‌ترین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشد و برانکو به بازیکن مورد علاقه‌اش برسد اما شاید این انتقال انجام نشود.روز گذشته خبر ارسال دعوتنامه باشگاه السیلیه برای رفیعی رسانه‌ای شد و گفته می‌شود مذاکرات طرفین در این هفته رسما انجام خواهد شد. جدا از بحث ترانسفر که از ابتدا هم وجود داشت مساله مالی موضوعی است که انتقال این بازیکن ملی‌پوش به پرسپولیس را مبهم کرده است.
طبق آمار گران‌ترین بازیکن تیم پرسپولیس علیرضا بیرانوند است که مبلغ قرارداد او یک میلیارد و 60 میلیون تومان است و حتی بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضاییان و... همگی زیر یک میلیارد تومان با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته‌اند اما رفیعی برای حضور در نیم‌فصل در پرسپولیس رقمی در حد رقم قرارداد بازیکنان نامبرده طلب کرده که این موضوع باعث شده تا مسوولان باشگاه پرسپولیس برای در اختیار گرفتن این بازیکن دچار تردید شوند. مساله تامین منابع مالی این قرارداد و البته اعتراض احتمالی سایر ستاره‌های تیم باعث این تردید شده ضمن اینکه بعد از کنار رفتن حسین هدایتی از بازی نقل و انتقالاتی باشگاه و مذاکرات رفیعی با این شخص بعید نیست گره کوری در انتقال این بازیکن به پرسپولیس ایجاد شده باشد و دوستان هدایتی خواستار این باشند که انتقال او به جمع سرخ‌ها تنها از کانال عابر بانک مشهور انجام شود.
مورد دیگر که باعث شده رفیعی برای پرسپولیسی شدن دچار تردید شود این است که با توجه به اینکه در چند روز گذشته اختلافات بین برانکو و کی‌روش بالا گرفته سروش می‌ترسد که با حضور در پرسپولیس شانس حضور در تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی را از دست بدهد. در کنار این موارد هراس از نیمکت‌نشینی و عدم تطبیق‌پذیری با فضای حاکم بر پرسپولیس نیز از جمله مسائلی است که رفیعی را برای پیوستن به پرسپولیس مردد کرده است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری